Hip Hip Huraaaa - Stort tillykke med den lille ny - Så må vi se om I kan konkurrere med Mila på FB om Danmarks mest fotograferede baby - Så husk at lave en gruppe så vi også kan følge hende :-) - Endnu engang tillykke til jer alle 3 :)
Gartz T :) Som på FB! Det var sgu da på tide. Så er det slut med at kræve underlige ting til morgenmaden! "mmMMMMMmmm... Jeg VIL ha syltede asier vendt i torskerogn og sæd fra en stum, peruviansk munk!!! Jeg VIIIILLLLL!!!" (Har været der, 2 gange!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hip Hip Huraaaa - Stort tillykke med den lille ny - Så må vi se om I kan konkurrere med Mila på FB om Danmarks mest fotograferede baby - Så husk at lave en gruppe så vi også kan følge hende :-) - Endnu engang tillykke til jer alle 3 :)
Så får hun travlt - om 150 billeder har jeg 10.000 billeder af Mila på min computer :-O
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#39801 Michael Andersen 13 år siden
#39802 Zombi 13 år siden
#39803 Twister 13 år siden
#39804 Takfornu 13 år siden
#39805 Batsy 13 år siden
Lige for genset The Grey, en ret så fremragende overlevelse film, som tog mig på snuden på en overaskende måde.
#39806 davenport 13 år siden
Det var sgu da på tide. Så er det slut med at kræve underlige ting til morgenmaden!
"mmMMMMMmmm... Jeg VIL ha syltede asier vendt i torskerogn og sæd fra en stum, peruviansk munk!!! Jeg VIIIILLLLL!!!"
(Har været der, 2 gange!)
#39807 Highland Park 13 år siden
Stakkels munk.
#39808 Ericmase 13 år siden
#39809 wimmie 13 år siden
Så får hun travlt - om 150 billeder har jeg 10.000 billeder af Mila på min computer :-O
#39810 HelmerJ 13 år siden