Er på optagelse i kælderen under det gamle Carlsberg i disse dage. Selvfølelig lige den eneste kælder, hvor elevatoren ikke virker. Så vi slæber to lastbiler fuld af udstyr to etager ned ad smalle, mørke trapper. Min ryg klager allerede, og det bliver garanteret værre i nat, når det hele skal slæbes op igen.
Fik smadret min Mac i går. Åbenbart kan de ikke holde til, at man hælder en hel kop kaffe ned i dem. Who knew?
Prøvede selvfølgelig at skille den ad og hælde kaffen ud og lade den tørre. Det virkede også først. Men nu virker enkelte af tasterne pludseligt ikke længere, og den er begyndt spontant at skrue ned for lyset i skærmen. En af de taster, der ikke virker mere, er naturligvis knappen, der skruer op for lyset igen. Så det er muntert! :-)
Den er godt nok fem år gammel, så den trænger alligevel efterhånden til at blive afløst. Men jeg har desværre ikke en krone til det for tiden. :-(
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Så er jeg sgu blevet færdig med at flytte alt indmad i min computer til et nyt kabinet, få det hele renset og alt detdér, så computeren gerne skulle blive mere støjsvag og festligt.
Efter 2 år uden facebook, er jeg desværre blevet nødsaget grundet ny uddannelse at logge ind på facebook igen. Man kan åbenbart ikke være social i klassen uden facebook.
Hvad fanden, jeg har jo heller ikke lyst til at være det sorte får i klassen ;)
#39821 Skeloboy 13 år siden
#39822 Steffan Rasmussen 13 år siden
Klør es?
#39823 Thomsen 13 år siden
Er på optagelse i kælderen under det gamle Carlsberg i disse dage. Selvfølelig lige den eneste kælder, hvor elevatoren ikke virker. Så vi slæber to lastbiler fuld af udstyr to etager ned ad smalle, mørke trapper. Min ryg klager allerede, og det bliver garanteret værre i nat, når det hele skal slæbes op igen.
Fik smadret min Mac i går. Åbenbart kan de ikke holde til, at man hælder en hel kop kaffe ned i dem. Who knew?
Prøvede selvfølgelig at skille den ad og hælde kaffen ud og lade den tørre. Det virkede også først. Men nu virker enkelte af tasterne pludseligt ikke længere, og den er begyndt spontant at skrue ned for lyset i skærmen. En af de taster, der ikke virker mere, er naturligvis knappen, der skruer op for lyset igen. Så det er muntert! :-)
Den er godt nok fem år gammel, så den trænger alligevel efterhånden til at blive afløst. Men jeg har desværre ikke en krone til det for tiden. :-(
#39824 The Insider 13 år siden
#39825 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#39826 tiany 13 år siden
Efter en nat hvor far fik 1,5 timers og mor fik 3 timers søvn, har den lille familie brugt dagen på at restituere.
#39827 wimmie 13 år siden
Hey, hvad er det for en parallel (utopisk) verden hvor moderen får mere søvn end faderen?
#39828 tiany 13 år siden
Den verden hvor manden mener at det er hans opgave at trøste datteren hele natten, mens han mener mor skal have lidt ekstra søvn fordi hun ammer.
Men nu har moren ladet faren sover 2 gange i løbet af dagen, mens mor har passet baby.
#39829 wimmie 13 år siden
Troede ikke den slags mænd fandtes...
#39830 bhs 13 år siden
Hvad fanden, jeg har jo heller ikke lyst til at være det sorte får i klassen ;)