Gravatar

#39831 HelmerJ 13 år siden

Det er nu meget hyggeligt med en bette techno fest i kælderen når man prøver at se film
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#39832 davenport 13 år siden

Du kunne være blevet ude ved bålet??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39833 tiany 13 år siden

wimmie (39829) skrev:
tiany (39828) skrev:
wimmie (39827) skrev:
tiany (39826) skrev:
Tak allesammen :)

Efter en nat hvor far fik 1,5 timers og mor fik 3 timers søvn, har den lille familie brugt dagen på at restituere.

Hey, hvad er det for en parallel (utopisk) verden hvor moderen får mere søvn end faderen?

Den verden hvor manden mener at det er hans opgave at trøste datteren hele natten, mens han mener mor skal have lidt ekstra søvn fordi hun ammer.

Men nu har moren ladet faren sover 2 gange i løbet af dagen, mens mor har passet baby.

Troede ikke den slags mænd fandtes...

Åbenbart... Lærer mange nye ting om min mand disse dage :)
Rart at man stadig kan blive overrasket efter 10 år.
Valar morghulis
Gravatar

#39834 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg prøver at ta' mig sammen til at gå i seng. Efter 4+ timer i selskab med Civilization IV, er mine øjne ret trætte.
Gravatar

#39835 dyg 13 år siden

Sidder med løbetøj på, og forlader snart huset. Der venter mig en barsk omgang fra 8:30 og ca. 4 timer frem. Puha!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#39836 misuma 13 år siden

Dyg - Er det strengt forbudt at løbe 4 km 4 dage i streg? Jeg har lige gjort det og fandt det ikke så slemt i benene, men vil nødigt ha' skader.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#39837 Skeloboy 13 år siden

#39836 - dine muskler bliver opbygget de dage, hvor du slapper af. Så det er faktisk slet ikke smart at løbe hver dag. Men hvis du gør det i langsomt tempo, så gør det ikke så meget.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#39838 dyg 13 år siden

Det kommer meget an på din krop, men sørg for guds skyld for at få restitution! Jeg løber normalt aldrig to dage i streg (dog løb jeg 3km i går for lige at løsne op i benene inden dagens marathon), men det er også fordi jeg stadigvæk er en meget tung løber, og jeg kan mærke, at mine ben har brug for fred og ro efter en løbetur.

Det er dog sket, at jeg har løbet to dage i streg, hvis andet ikke har passet ind i programmet, men så har den ene dag været total restitutionsløb.

Det vigtigste er dog: Lyt til din krop, lyt til de mindste signaler. Når man starter med at dyrke motion er det meget svært at tolke signalerne, men det lærer man heldigvis undervejs. Jeg kan sagtens løbe med ondt i benene, bare jeg ved, at det er "den rigtige smerte" og ikke en skade, der er undervejs.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#39839 davenport 13 år siden

Jeg har lige været ude at cykle (!) med den store i barnestolen. Vi kørte over i Brugsen og så gav far en is. Det var ret hyggeligt, men da jeg ikke er vant til motion, kan jeg sagtens fornemme mine ben...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39840 Thomsen 13 år siden

Er pænt smadret i kroppen efter at have slæbt tungt lys- og kameragrej i går. Vi var færdig med at optage kvart over elleve om aftenen, men vi var førs færdig med at pakke ned kl. halv fire. Glæder mig til at se resultatet på DRK til efteråret. Jeg sad og fik tårer i øjnene, da orkestret spillede, så smukt var det.

Nå, men m 27 timer på to dage + det jeg i forvejen har lagt i firmaet på togprojektet, så kan der måske alligevel blive råd til en ny computer snart. Er begyndt at lure på en 13" Macbook Air.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: