Gravatar

#3981 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg gad sq godt at have set kollegaens søns ansigt lige inden de åbnede døren. Jeg tror at jeg ville have stået klar med en kølle eller noget, hvis nu "tingen" skulle finde på at angribe.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3982 tiany 15 år siden

Seriøst det er længe siden jeg har grint så meget - det er så tårerne triller. Men det er selvfølgelig synd for dværgen..

Tak til Evermind for dagens bedste grin.

Er forresten mega træt - så jeg tror bare jeg lister i seng om 5 min.
Valar morghulis
Gravatar

#3983 elwood 15 år siden

#3970 ahhh hvem siger det ikke bare er evermind der har forspist sig i rosenkål, og ser syner big time 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3984 evermind 15 år siden

#3980
Hehe, det er et godt spørgsmål. Jeg ved ikke, om jeg tog mig en fortællemæssig frihed, da jeg skrev, at han forklarede ham sammenhængen, men det var sådan, jeg forstod det, da jeg hørte historien. Men de er næppe kommet uden om at forklare, at idioten var påvirket af et eller andet - jeg kan ikke se, hvordan man på nogen måde ellers kan forklare sådan en handling. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3985 evermind 15 år siden

#3983
Nej nej, for når jeg forspiser mig i rosenkål, hallucinerer jeg som regel om dig i en semi-gennemsigtig bodystocking. Jeg ville egentlig ikke have nævnt det, men nu er det altså ude ... og akavet. :-O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3986 elwood 15 år siden

#3985

den glemte jeg vidst hos gi-jones sidst jeg var på besøg.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3987 duuk74 15 år siden

#3970

Hmm hvor bor sønnen (altså ham der blev ringet op)?

Jeg går på en skole i Århus, hvor en pige fortalte den samme historie. At hun og nogle andre af hans venner blev ringet op.
Kan jo være det er den samme. Ellers er det en and :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#3988 evermind 15 år siden

#3987
Ingen anelse. Men det er da ærgerligt, hvis det er endnu en vandrehistorie. :( Man går jo gerne ud fra, at folk taler sandt, når de fortæller noget, der vedrører fælles bekendte el. lign. ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3989 duuk74 15 år siden

#3988
Kan du så få det sadface tørret af..vi vedtager da bare, at det er den samme der snakkes om ;)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#3990 evermind 15 år siden

Jeg har lige googlet det ... og fundet et par varianter af historien, som er blevet postet forskellige steder inden for de sidste par måneder. Det udelukker selvfølgelig ikke, at det hverken bunder i noget virkeligt eller på nogen måde har relation til pågældenden kollega, men det usandsynliggør det desværre ... :(

Synes stadig, det er en sjov historie, dog.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: