Gravatar

#39981 wimmie 13 år siden

misuma (39968) skrev:
Som at det kører på skinner, du ved Ü

Ah på den måde... Jaja, det kører skam ;)
Godt nok med snottet baby...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#39982 Kiksmann 13 år siden

Hvor er jeg glad for at poderne kun har fødselsdag en gang om året, har hele huset fuld af larmende unger. Shit der er lang tid til klokken er 14.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#39983 elwood 13 år siden

Kiksmann (39982) skrev:
Shit der er lang tid til klokken er 14.

That much time
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#39984 Highland Park 13 år siden

elwood (39983) skrev:
That much time
Klip den røde Malaco-snøre!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#39985 DarkLight 13 år siden

Hængt lærred op i stuen. Så er jeg klar til de lange mørke måneder. I samme sætning modtaget 2 flaske portvin.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#39986 Thomsen 13 år siden

Sidder og kontrollerer endnu en portion togfilm. Det er lidt sjovt at høre, hvad folk i toget snakker om: "Hvis du ikke stopper nu, så sætter jeg af dig toget!" - den klassiske mødretrussel. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#39987 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg var lige over hos min søster med en forsinket føs'dagsgave, to sæsoner af "Degrassi: The Next Generation".

Der var godt nok en heftig modvind på vejen derover, men jeg fik da 2 x 5 km. på cykel ud af det, så er dagens motion klaret og så kan jeg med god samvittighed spille computer resten af dagen. :D
Gravatar

#39988 tiany 13 år siden

Er blevet "uvenner" med svigermekanikken... Jeg har udtalt at jeg ikke vil have baby passet hos svigermor (dagplejemor), da jeg ikke mener man kan undgå at gøre forskel på børnene.. Det har hun så åbenbart taget mere personligt end jeg regnede med, for min mand har kunne mærke at dervar noget der trykkede dem.

Nu har vi så fået en mail fra min svigerfar ( som min mand siger, er han ikke engang mand nok til at ringe og sige det). Der var en lang smørre om kollegaer der fint har passet både egne og børnebørn uden problemer. Han nævner også selv en af de andre årsager jeg har haft til området, nemlig at jeg gerne vil forsøge at skabe et ligeværdigt forhold mellem bedsteforældre. Men jeg ved at hun altid vil få mere fra svigermekanikken end mine egne, da mine bor længere væk og har et hav af børnebørn.
Men han ævler en masse om beløbsgrænser på gaver osv.
Nu er vi næsten ude et i scenarie med at enten får hun super opmærksomhed eller intet.... Nu sidder vi bare og stirre på hinanden, min mand har det fysisk skidt med det og jeg har det skidt fordi det er mine kommentarer der har udløst det... Så i stedet for den hyggelig aften ci havde planlagt, skal vi nu finde ud af hvordan vi takler situationen.
Valar morghulis
Gravatar

#39989 Richard Burton 13 år siden

#39988 Uha ... Defcon 4!!! :(

Start med en irish coffee. En almindelig på 8-10 cl. og ..... ja det er vist alt jeg kan byde ind med og i det mindste vil denne aften nok kunne blive hyggelig alligevel! Det er en svær problemstilling, når man ikke kender svigermekanikken.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39990 Skeloboy 13 år siden

#39988 - ej, hvor træls! Kan I ikke forklare dem, at det altså ikke var sådan ment?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: