Jeg kan godt genkende det du skriver. Tilgengæld kan man virkelig høre at han er enormt dygtig og ved en uhyggeligt masse om filmmediet. Han minder mig en smule om Trier i hans måde at fremlægge på :) Det kan til tider være svært at følge med i, men man kan virkelig mærke hvor enormr vidende og dygtig han er inden for sit område :)
Jeg snakkede faktisk med en pige i dag, som fortalte, at han var ret god til at inddrage folk på en uforpligtende måde, hv0or folk ikke var bange for at sige noget dumt. Helt modsat den indiske underviser i "Art of Sound in Cinema" jeg oplevede i tirsdags. Det betyder, at Grodal har udviklet sig. Han fik ret meget på puklen i evalueringerne på det første fag, jeg fulgte med ham på kandidaten (Cognitive and Evolutionary Film Theory), og allerede semesteret efter begyndte hyan pludseligt at inddrage folk mere og bruge filmeksempler, så det er kun positivt, hvis han er fortsat i samme retning. Jeg kan som sagt rigtigt godt lide ham og regner også med at bruge ham som vejleder til mit speciale.
Var du til manuskriptundervisningen i dag? Jeg var der og er helt sikker på, at jeg vil følge det. Ved dog endnu ikke, hvordan jeg skal greje det eksamensmæssigt, men det må kunne lade sig gøre på en eller anden måde.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Det betyder, at Grodal har udviklet sig. Han fik ret meget på puklen i evalueringerne på det første fag, jeg fulgte med ham på kandidaten (Cognitive and Evolutionary Film Theory), og allerede semesteret efter begyndte hyan pludseligt at inddrage folk mere og bruge filmeksempler, så det er kun positivt, hvis han er fortsat i samme retning.
han bruger ihvertfald en del filmeksempler hvilket jo altid er rart, og spændende siden det hjælper med at konkretisere materialet :)
Thomsen (39972) skrev:
Var du til manuskriptundervisningen i dag? Jeg var der og er helt sikker på, at jeg vil følge det. Ved dog endnu ikke, hvordan jeg skal greje det eksamensmæssigt, men det må kunne lade sig gøre på en eller anden måde.
Ja jeg var til manuskriptundervisningen og synes det var endnu en glimrende time. Kan godt lide vores underviser Steven Bratter. det virker til at han har styr på hvad han snakker om, og kan godt lide at få et lidt mere Hollywood orienteret perspektiv på manuskriptskrivning i supplering til den meget kunst/auteurorienteret retning som mange af de andre fag står for :) Synes derudover hans måde at formidle noter, flashcards, videofiler og manglen på decideret læsepensum til de enkelte uger er dejligt befriende og en frisk tilgang til tingene, så ja, jeg er meget tilfreds med faget indtil videre og tager som sagt helt klart min eksamen i det i produktionsmodulet :) Du må vel bare tage til en studievejleder og vende dine muligheder med dem omkring eksamen. Du kan jo under alle omstændigheder sagtens følge faget selvom du i sidste ende skulle ramme worst case scenariet at du ikke kan få det til at passe til modulet :)
Jeg glemte faktisk helt at kigge efter dig i farten :/ Jeg sad på forreste række, helt inde mod midten. Jeg havde en Superman T-shirt på (lignende den jeg har på på mit profil billede, og en striktrøje med sorte og hvide striber uden på.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Som del af min uddannelse skal jeg have en besøgsven. Hvor mange kommer ud til ældre mænd eller kvinder, skal jeg ud til en lidt yngre fyr, som har nogen sociale (psykiske) handicaps. Jeg mødtes med hans kontaktperson i dag, for at høre om de "særheder" jeg skulle forberede mig på, og jeg glæder mig virkelig til at se hvor stor en udfordring det bliver. Det bliver nok til en del caféture og måske også bifture, hvilket han vist også gerne vil. Det første møde bliver formentlig mod slutningen af måneden.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Øv ha. Min søn er oppe på sygehuset. Han har store, røde plamager over hele kroppen, og vagtlægen havde aldrig set noget ligene, så de blev sendt videre til en læge på børneafdelingen. Nu sidder jeg bare hjemme med den store og venter på hvad det kan være.. Ret ubehageligt må jeg sige.. Og det efter en dejlig dag til Tyskland, hvor den store fik et hamster for at ligge sutterne fra i morgen. :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja det er også hvad jeg tror, men vores læge mente ikke det var noget særligt. Men dét med at de på sygehuset aldrig havde set noget lignende foruroliger mig noget, og har stadig ikke hørt noget..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#39971 tiany 13 år siden
Ok, jeg tænkte godt nok også wtf
#39972 Thomsen 13 år siden
Jeg snakkede faktisk med en pige i dag, som fortalte, at han var ret god til at inddrage folk på en uforpligtende måde, hv0or folk ikke var bange for at sige noget dumt. Helt modsat den indiske underviser i "Art of Sound in Cinema" jeg oplevede i tirsdags. Det betyder, at Grodal har udviklet sig. Han fik ret meget på puklen i evalueringerne på det første fag, jeg fulgte med ham på kandidaten (Cognitive and Evolutionary Film Theory), og allerede semesteret efter begyndte hyan pludseligt at inddrage folk mere og bruge filmeksempler, så det er kun positivt, hvis han er fortsat i samme retning. Jeg kan som sagt rigtigt godt lide ham og regner også med at bruge ham som vejleder til mit speciale.
#39973 Twister 13 år siden
han bruger ihvertfald en del filmeksempler hvilket jo altid er rart, og spændende siden det hjælper med at konkretisere materialet :)
Ja jeg var til manuskriptundervisningen og synes det var endnu en glimrende time. Kan godt lide vores underviser Steven Bratter. det virker til at han har styr på hvad han snakker om, og kan godt lide at få et lidt mere Hollywood orienteret perspektiv på manuskriptskrivning i supplering til den meget kunst/auteurorienteret retning som mange af de andre fag står for :) Synes derudover hans måde at formidle noter, flashcards, videofiler og manglen på decideret læsepensum til de enkelte uger er dejligt befriende og en frisk tilgang til tingene, så ja, jeg er meget tilfreds med faget indtil videre og tager som sagt helt klart min eksamen i det i produktionsmodulet :) Du må vel bare tage til en studievejleder og vende dine muligheder med dem omkring eksamen. Du kan jo under alle omstændigheder sagtens følge faget selvom du i sidste ende skulle ramme worst case scenariet at du ikke kan få det til at passe til modulet :)
Jeg glemte faktisk helt at kigge efter dig i farten :/ Jeg sad på forreste række, helt inde mod midten. Jeg havde en Superman T-shirt på (lignende den jeg har på på mit profil billede, og en striktrøje med sorte og hvide striber uden på.
#39974 Collateral 13 år siden
#39975 davenport 13 år siden
Ret ubehageligt må jeg sige..
Og det efter en dejlig dag til Tyskland, hvor den store fik et hamster for at ligge sutterne fra i morgen. :/
#39976 Skeloboy 13 år siden
Har selv haft det - ved ikke helt på grund af hvad - men det er noget, der kommer meget hurtigt og klør. Det er "blot" en allergisk reaktion.
#39977 davenport 13 år siden
#39978 Skeloboy 13 år siden
Anyway, håber på det bedste! hvis det bare er nældefeber, så er det jo fint nok :)
#39979 Thomsen 13 år siden
#39980 davenport 13 år siden