Efter vi havde snakket det igennem herhjemme inviterede vi dem herud og skal vi ikke bare sige at det ende med 4 granvoksne der tudede, men alt blev snakket igennem, så nu ånder igen fred og idyl i det lille hjem og forhåbentlig venter der en fornuftig nattesøvn, hvis pigebarnet vil samarbejde.
Sidder på en fuldstændig tom redaktion (det er i sig selv lidt underligt....) og prøver at få fat på to trænere, som nægter at tage sin telefon.. Så må de fandme også selv om det!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
He he - har lige hygget mig med dette indslag fra 87 om hvor farligt man mente rollespil var:
Hvis man spillede dengang, har man næsten med sikkerhed set det i sin tid.
Haha, fedt. Kan ikke huske, at jeg har set det før, men det har jeg sikkert. Jeg dyrkede det i hvert fald ivrigt dengang.
Kan til gengæld huske et andet fantastisk indslag, vistnok fra nord- eller vestjylland, hvor den lokale indremissionske forening forsøgte at stoppe en gruppe rollespillere, der havde fået lov til at dyrke deres hobby på det lokale bibliotek. Der var en vildt underholdende debat på tv, hvor fundamentalisterne citerede biblen, mens de unge knægte svarede igen med, at det jo ikke var dem, der havde svært ved at kende forskel på virkelighed og fantasi, eller som troede på sort magi og dæmoner. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Yep, havde det indslag på VHS. Det var fra Brønderslev, og ham den ene sagde til fundamentalisterne: "Det er jo ikke os der tror på demoner" ;D Der var også et andet program, hvor de interviewede et par brødre, der hed Barlsby, som var det der sendte mig over the edge :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
I et stædigt forsøg på at få min Xbox til at streame video fra min Mac, har jeg skiftet router og hentet alskens programmer, der skulle sikre mig sofastening om søndagen. Uden held.
Så kom jeg i tanker om programmet TeamViewer, der nu er installeret på min lille skrivebordspc og min Mac, og jeg fjernkontrollerer nu den ene computer med den anden - fordi jeg er så hyklerisk doven, at jeg ikke magter at rejse mig, når jeg skal sætte en ny film på.
Bonus er så, at jeg også streamer Spotify gennem mit anlæg nu - det smart!
#39991 davenport 13 år siden
#39992 tiany 13 år siden
#39993 Takfornu 13 år siden
#39994 davenport 13 år siden
Hvis man spillede dengang, har man næsten med sikkerhed set det i sin tid.
#39995 HonoDelLoce 13 år siden
#39996 Thomsen 13 år siden
Haha, fedt. Kan ikke huske, at jeg har set det før, men det har jeg sikkert. Jeg dyrkede det i hvert fald ivrigt dengang.
Kan til gengæld huske et andet fantastisk indslag, vistnok fra nord- eller vestjylland, hvor den lokale indremissionske forening forsøgte at stoppe en gruppe rollespillere, der havde fået lov til at dyrke deres hobby på det lokale bibliotek. Der var en vildt underholdende debat på tv, hvor fundamentalisterne citerede biblen, mens de unge knægte svarede igen med, at det jo ikke var dem, der havde svært ved at kende forskel på virkelighed og fantasi, eller som troede på sort magi og dæmoner. :-)
#39997 davenport 13 år siden
Der var også et andet program, hvor de interviewede et par brødre, der hed Barlsby, som var det der sendte mig over the edge :)
#39998 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Jeg husker det indlæg ret tydeligt og bemærkede lige en ung Marvel-Morten i klippet, da noget af det er filmet i Fantask.
#39999 Kochie 13 år siden
Så kom jeg i tanker om programmet TeamViewer, der nu er installeret på min lille skrivebordspc og min Mac, og jeg fjernkontrollerer nu den ene computer med den anden - fordi jeg er så hyklerisk doven, at jeg ikke magter at rejse mig, når jeg skal sætte en ny film på.
Bonus er så, at jeg også streamer Spotify gennem mit anlæg nu - det smart!
#40000 misuma 13 år siden