I et stædigt forsøg på at få min Xbox til at streame video fra min Mac, har jeg skiftet router og hentet alskens programmer, der skulle sikre mig sofastening om søndagen. Uden held.
Flere togfilm. Sidder og kontrollerer Struer - Thisted lige nu. Det trækker tænder ud. Heldigvis viste den ene ejer mig lige, hvordan man får Netflix på fjensynet her. Så nu sidder jeg og ser Supernatural samtidigt, at jeg holder et øje på evt. fejl på den anden skærm.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Flere togfilm. Sidder og kontrollerer Struer - Thisted lige nu. Det trækker tænder ud. Heldigvis viste den ene ejer mig lige, hvordan man får Netflix på fjensynet her. Så nu sidder jeg og ser Supernatural samtidigt, at jeg holder et øje på evt. fejl på den anden skærm.
Ja Struer - Thisted er ikke sjov. Tager den selv om 2 uger.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
I et stædigt forsøg på at få min Xbox til at streame video fra min Mac, har jeg skiftet router og hentet alskens programmer, der skulle sikre mig sofastening om søndagen. Uden held.
Har du prøvet PS3 Media Server?
Jeps. Ingen respons. Men det gør mig intet nu. Min computer siger ikke et kvæk, så selvom det er en anelse omstændigt, fungerer den her løsning fremragende - og lydløst.
Min familie (minus mig!) har været til landmandens årlige propagandadag i dag i emnet "Åbent Landbrug", hvor man kunne både lugte til ægte kolort og smage upasteuriseret mælk (direkte fra koens yver!) Jeg følte mere for at blive hjemme, og stå ved vinduet og skule mod de landmænd, der ikke havde til formål at indoktrinere den sagesløse pøbel med deres snak om økologi og EU-penge, udføre deres "erhverv" på marken ved siden af. Det er vidst meningen at mågerne skal fodres på denne tid af året, om det så er nat eller dag. Deres traktorer skal i hvert tilfælde køre uafbrudt, uanset om folk har søvnvaner eller ej. Det må være meget vigtigt, når man ikke engang behøver at sove om natten, fordi man skal sidde og fise i sit grønne landbrugskøretøj..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Tilbage fra ferie i Litauen. I dag er blevet brugt på at lave lidt arbejde, som jeg troede, at jeg kunne få mig selv til at lave i lufthavnene på rejsedagene, men det skete naturligvis ikke.
Så var jeg lige afsted på første løbetur efter min marathon, hvilket gik ganske ok, men dog ret sløvt. Tirsdag står den på interval-træning igen... Puh!
Denne uge kommer til at flyve afsted, da de fleste dage er bookede ret meget op, og der skal gøres en masse klar på arbejdet, da jeg tager en uge til Estland fra søndag til lørdag, hvor jeg skal ud til en ny kunde og lave lidt installation og undervisning.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#40001 MMB 13 år siden
Har du prøvet PS3 Media Server?
#40002 davenport 13 år siden
#40003 Thomsen 13 år siden
#40004 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Omnomnomnom!
#40005 DarkLight 13 år siden
Ja Struer - Thisted er ikke sjov. Tager den selv om 2 uger.
#40006 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden
#40007 Skeloboy 13 år siden
Men bare rolig, jeg får mit kød til frokost på arbejdet i stedet :)
#40008 Kochie 13 år siden
Jeps. Ingen respons.
Men det gør mig intet nu. Min computer siger ikke et kvæk, så selvom det er en anelse omstændigt, fungerer den her løsning fremragende - og lydløst.
#40009 davenport 13 år siden
Jeg følte mere for at blive hjemme, og stå ved vinduet og skule mod de landmænd, der ikke havde til formål at indoktrinere den sagesløse pøbel med deres snak om økologi og EU-penge, udføre deres "erhverv" på marken ved siden af. Det er vidst meningen at mågerne skal fodres på denne tid af året, om det så er nat eller dag. Deres traktorer skal i hvert tilfælde køre uafbrudt, uanset om folk har søvnvaner eller ej. Det må være meget vigtigt, når man ikke engang behøver at sove om natten, fordi man skal sidde og fise i sit grønne landbrugskøretøj..
#40010 dyg 13 år siden
Så var jeg lige afsted på første løbetur efter min marathon, hvilket gik ganske ok, men dog ret sløvt. Tirsdag står den på interval-træning igen... Puh!
Denne uge kommer til at flyve afsted, da de fleste dage er bookede ret meget op, og der skal gøres en masse klar på arbejdet, da jeg tager en uge til Estland fra søndag til lørdag, hvor jeg skal ud til en ny kunde og lave lidt installation og undervisning.