Gravatar

#40011 davenport 13 år siden

Ser lige Carbon Creek (ST: Enterprise ses. 2 .2 ) Imo et af de bedste Star Trek afsnit nogensinde, om hvordan Vulcans havde været her før First Contact.
Kæft hvor er man da en fucking nøøøøørd!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40012 Kochie 13 år siden

Jeg har lige set The Avengers og må umiddelbart erkende, at den var langt, langt mere underholdende og helstøbt end The Dark Knight Rises. Fantastisk film.
Gravatar

#40013 Ericmase 13 år siden

Kochie (40012) skrev:
Jeg har lige set The Avengers og må umiddelbart erkende, at den var langt, langt mindre underholdende og helstøbt end The Dark Knight Rises. Fin film.

Rettet ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#40014 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Kochie (40012) skrev:
Jeg har lige set The Avengers og må umiddelbart erkende, at den var langt, langt mere underholdende og helstøbt end The Dark Knight Rises. Fantastisk film.

Jeg er faktisk ikke uenig. :)
Gravatar

#40015 Kochie 13 år siden

#40013: Taget i betragtning af, at The Dark Knight Rises forsøger at være netop det, Batman Begins og The Dark Knight ikke var - og som The Avengers i allerhøjeste grad er; rendyrket actionunderholdning, har jeg svært ved at se, hvorfor du angiveligt mener, at The Dark Knight Rises er mere helstøbt, endda underholdende end The Avengers.

#40014: Jeg vil ikke afvise, at jeg skifter mening, når jeg genser The Dark Knight Rises - eller The Avengers - eller blot har fået filmen mere på afstand. Men der var gang i gaden, fantastiske replikudvekslinger og læssevis af mindeværdige scener. Hvordan Whedon formår at give alle heltene nok spilletid, kan jeg ikke greje - det er næsten magisk.
Gravatar

#40016 davenport 13 år siden

Er der nogen der vil med ud at demonstrere? Jeg har lyst til at plaffe nogle skud med en riffel, og bare lade vandet gå!
Det bliver nok en ret smålig begivenhed i Sdr. Stenderup, og jeg går nok bare i seng lige om lidt.
Mit liv er bare røv-kedeligt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40017 Richard Burton 13 år siden

#40016 Hvis du rammer nogle fra Hizb-ut-tahrir, så sponsorerer jeg gerne alle udgifter.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#40018 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg sidder og ser StarCraft 2 World Championship Series EU-finale sammen med ca. 100.000 andre mennesker.
Gravatar

#40019 Ispep 13 år siden

Kochie (40015) skrev:
hvorfor du angiveligt mener, at The Dark Knight Rises er mere helstøbt, endda underholdende end The Avengers

Kan man ikke nyde dem begge, eller er det blevet meget in at nedgøre den ene, før man kan værdsætte og nyde den anden?
Gravatar

#40020 MOVIE1000 13 år siden

davenport (40016) skrev:
Er der nogen der vil med ud at demonstrere? Jeg har lyst til at plaffe nogle skud med en riffel, og bare lade vandet gå!
Det bliver nok en ret smålig begivenhed i Sdr. Stenderup, og jeg går nok bare i seng lige om lidt.
Mit liv er bare røv-kedeligt..

Så få dig en unge til.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: