Gravatar

#40081 Highland Park 13 år siden

davenport (40075) skrev:
Hun er ellers meget køn, men store patter betyder jo som bekendt undskyld!
Hun skal bare have lidt mere sul på kroppen. I øvrigt kan billederne nemt findes ved en simpel Google-billedsøgning. Jeg kunne heller ikke dy mig for at få stillet nysgerrigheden trods min respekt for deres ret til privatliv. I det mindste har jeg ikke støttet medieluderalfonsernes fagblade.
Grundlæggende er det dog ret latterligt med den store interesse.

"Guuuud, den kommende dronning har brystvorter!"
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#40082 davenport 13 år siden

Hun kunne jo ha haft nogle fucking gode honningpatter, og så ville det da være synd, hvis det kun var prinsen af Wales der skulle se dem...
Men det havde hun ikke, så over and out.
Jeg kan finde hvalpe, der er mere tiltrækkende end de to suttede flapper!
Kommende dronning .... pfw!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40083 wimmie 13 år siden

Muhammed-tegninger: naturligvis skal de vises - igen og igen; YTRINGSFRIHED!
Kates bryster: No go! det er forbudt!

(btw. jeg synes det er plat og synes også at privatlivets fred er blevet krænket - er bare ikke vild med den dobbeltmoral)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#40084 davenport 13 år siden

Det er bare patter - du har dem jo selv...

;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40085 Kruse 13 år siden

wimmie (40083) skrev:

(btw. jeg synes det er plat og synes også at privatlivets fred er blevet krænket - er bare ikke vild med den dobbeltmoral)

Men....Tror du at det britiske kongehus var blevet så forfærdet, hvis det var en satirisk tegning af Kates bryster?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#40086 Collateral 13 år siden

Mig og kæresten er på besøg hos min mor og hendes kæreste for første gang siden vi flyttede for nogle uger siden. Som herlig velkomst er det sidste min mors kæreste siger inden han går i seng at der "ikke skal være nogen ride-ranke" i hans seng (som er en gæsteseng vi sover i, der er stillet op på mit gamle værelse, men som er købt af ham). Kan det næsten blive mere akavet ?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#40087 wimmie 13 år siden

Kruse (40085) skrev:
wimmie (40083) skrev:

Men....Tror du at det britiske kongehus var blevet så forfærdet, hvis det var en satirisk tegning af Kates bryster?

Ikke helt... men tæt på ;)

Men det er også mere dét der med hvad man må og ikke må vise. Altså hvis man overtræder loven i forhold til privatlivets fred, så skal man naturligvis straffes, men der er bare så mange forargede mennesker (briter) der er sure udelukkende fordi det er deres kommende dronning.
Gravatar

#40088 Steffan Rasmussen 13 år siden

Collateral (40086) skrev:
Mig og kæresten er på besøg hos min mor og hendes kæreste for første gang siden vi flyttede for nogle uger siden. Som herlig velkomst er det sidste min mors kæreste siger inden han går i seng at der "ikke skal være nogen ride-ranke" i hans seng (som er en gæsteseng vi sover i, der er stillet op på mit gamle værelse, men som er købt af ham). Kan det næsten blive mere akavet ?

Så fri sex?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#40089 wimmie 13 år siden

Collateral (40086) skrev:

I det mindste må I gerne have sex....
Gravatar

#40090 Steffan Rasmussen 13 år siden

wimmie (40089) skrev:
I det mindste må I gerne have sex....

Steffan Rasmussen (40088) skrev:
Så fri sex?

Great minds think alike!
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: