Næsten ikke lukket et øje i nat. Skulle hente morgenmad til 30 mennesker i morges. Teammøde til 16.30. Ud og købe ind til naboerne, som kommer som gæster i aften kl 19. Orker ikke at lave mad, så det bliver den hurtige, men desværre også dyre take away variant :( Glæder mig til at sove!
Men samtidig så ka’ jeg kun nikke enigt til en udtalelse fra Se & Hør, da de blev spurgt, om de også var parate til at bringe tilsvarende billeder af vores Mary? Da svarede Se & Hør, at det aldrig ville blive aktuelt, for det var Mary for intelligent til. Det tror jeg at Se & Hør har ret i...
Så I mener, at hun er intelligent, såfremt hun aldrig solbader topløs? Kongelige har sgu ret til at have et privatliv, der ikke dikteres af frygten for paparazzi.
wimmie (40095) skrev:
Ja måske men det var skisme for let sluppet udenom, da de jo reelt ikke svarede på spørgsmålet - hvilket de sikkert ikke turde. For de vil da ikke have de danske royalister imod sig ved at sige at de ingen skrupler har omkring at vise Mary nøgen og samtidig ville de jo være dobbeltmoralske ved at sige nej.
De ville nok lade de udenlandske sladderblade om at tage afslørende fotos, som de efterfølgende kan publicere. Så længe indtægterne derved mere end står mål med omkostningerne ved et evt. retsligt efterspil og udbetaling af erstatning, ville de næppe kunne sige nej.
Har netop færdiggjort 1. sæson af "Homeland". Good stuff. Jeg havde mine bange anelser, idet omslaget sagde "Fra producenterne bag 24 timer". Andre fans herinde?
Har netop færdiggjort 1. sæson af "Homeland". Good stuff. Jeg havde mine bange anelser, idet omslaget sagde "Fra producenterne bag 24 timer". Andre fans herinde?
Bestemt!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#40101 Richard Burton 13 år siden
#40102 Highland Park 13 år siden
Kongelige har sgu ret til at have et privatliv, der ikke dikteres af frygten for paparazzi.
De ville nok lade de udenlandske sladderblade om at tage afslørende fotos, som de efterfølgende kan publicere. Så længe indtægterne derved mere end står mål med omkostningerne ved et evt. retsligt efterspil og udbetaling af erstatning, ville de næppe kunne sige nej.
#40103 MOVIE1000 13 år siden
#40104 The Insider 13 år siden
#40105 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40106 The Insider 13 år siden
#40107 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40108 davenport 13 år siden
#40109 DarkLight 13 år siden
Bestemt!
#40110 tiany 13 år siden
+1