Var til min første gymnasium fest med dårlig musik, og masser af Fadøl. Havde det nu meget sjovt, og indrømme jeg gik ud på danse gulvet når Gangham Style kom på, fedeste dans ever! lol
Skal så igen til en mindre men hyggeligere fest med min nærmeste venner her i aftnen, lever et sundt og socialt liv!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Har haft mine tre første lektioner i dag i Theory of Science & Methodology 2 (med fokus på kvantitative metoder), og eksamensprojektet får vi udleveret på mandag kl. 9 Se det kalder jeg et lynkursus!
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Jeg sidder og læser en diskussion der er opstået p.g.a. Tivolis samarbejde med Kopenhagen Fur.
Jeg har virkelig svært ved ikke at grovsvine dyreaktivister, der tillader sig at sammenligne KZ-lejrene og nazi-tyskland med hvad der foregår i forhold til kødproduktion. Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man helt seriøst kan drage sådan en sammenligning.
Lørdag kom jeg hjem fra ferie i Litauen, i morgen drager jeg så en uge til Estland på arbejdsvisit.
Det bliver første gang, at jeg selv står med ansvaret for installation og opsætning af vores software, og første gang jeg skal afholde et kursus i administration af vores software. Det skal nok blive spændende.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har virkelig svært ved ikke at grovsvine dyreaktivister, der tillader sig at sammenligne KZ-lejrene og nazi-tyskland med hvad der foregår i forhold til kødproduktion. Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man helt seriøst kan drage sådan en sammenligning.
Nej, de er på mange måder ligeså tossede som mode-tumperne.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Så er der pyntet op. Min store pige fylder 4 år i morgen! Jeg fatter ikke at der er gået så lang tid og alt det der er sket i de sidste år. Men jeg glæder mig helt vildt til at fejre hendes fødselsdag i morgen. Inden for den sidste måned, har hun bare udviklet sig personligt, og lagt sin sut væk. Det var en stor beslutning, og hun har bare klaret det så flot. (Det gav jo et hamster, som på en dag til dag basis, er enten det vildeste i verden, eller noget hun ikke giver en skid for) Nu vil jeg i seng, så vi er frisk til fødselsdag i morgen. Vi starter med pandekager med onkel (Helmerj) og så kommer resten af familien til kaffe og kage kl. 14. Håber på en god dag :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#40111 The Insider 13 år siden
#40112 Batsy 13 år siden
Skal så igen til en mindre men hyggeligere fest med min nærmeste venner her i aftnen, lever et sundt og socialt liv!
#40113 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#40114 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#40115 wiseguy 13 år siden
Helt enig!
og jeg er også hooked på "Homeland"
#40116 dyg 13 år siden
Det bliver første gang, at jeg selv står med ansvaret for installation og opsætning af vores software, og første gang jeg skal afholde et kursus i administration af vores software. Det skal nok blive spændende.
#40117 gi-jones 13 år siden
#40118 davenport 13 år siden
Men jeg glæder mig helt vildt til at fejre hendes fødselsdag i morgen. Inden for den sidste måned, har hun bare udviklet sig personligt, og lagt sin sut væk. Det var en stor beslutning, og hun har bare klaret det så flot. (Det gav jo et hamster, som på en dag til dag basis, er enten det vildeste i verden, eller noget hun ikke giver en skid for)
Nu vil jeg i seng, så vi er frisk til fødselsdag i morgen.
Vi starter med pandekager med onkel (Helmerj) og så kommer resten af familien til kaffe og kage kl. 14.
Håber på en god dag :)
#40119 misuma 13 år siden
0/6
#40120 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden