Jeg var med på Aalborg stadion i går og efter kampen skal jeg lige love for at der var stress på for at nå at få to artikler og en kommentar skrevet inden deadline, så pulsen var helt oppe at køre.
Det gjorde, at jeg på ingen måde kunne falde til ro igen, da jeg endelig kom hjem (omkring klokken halv tolv), så jeg lå i seng og vendte og drejede mig til klokken halv fire.. Da vækkeuret så ringede klokken 8 var jeg bare overhovedet ikke klar på at stå op, så jeg tog lige en time ekstra. Men det gjorde det overhovedet ikke bedre, og jeg føler det som om jeg ikke har sovet i flere dage..
Tre kopper kaffe og en red bull senere synes jeg overhovedet ikke, at det er blevet bedre. Men til gengæld var det en fed (og anderledes) måde at opleve en "stor" fodboldkamp på !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg er i sådan noget erhvervspraktik hos Nordjyske Mediers sportsredaktion. Det er dælme underligt at starte ud fra nul som 27årig, men jeg skal være derude i 13 uger, og så må vi se, hvad der derefter skal ske :)
Og jo tak, jeg har også besluttet mig for, at dagen i dag ikke skal bruges til særlig meget andet end afslapning - og så håbe på, at kæresten ikke beslutter sig for at hive mig med alle mulige steder hen :D
Jeg skal heldigvis ikke noget fastlagt før i morgen kl 12 :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#40191 wimmie 13 år siden
Og Moonrise Kingdom går slet ikke her i nærheden - for dårligt!
#40192 Wangsgaard 13 år siden
Der var ikke rigtig flere som hverken min kæreste eller jeg havde set før eller lyst til at se:)
hvilke skal du se?
#40193 DarkLight 13 år siden
Jeg er så endnu dårligere stillet, for jeg er i jylland, så jeg skal slet ikke se noget. Heldigvis gør udvalget det nemt at overkomme :)
#40194 The Insider 13 år siden
#40195 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40196 The Insider 13 år siden
#40197 Takfornu 13 år siden
And action .... [url=
#40198 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg var med på Aalborg stadion i går og efter kampen skal jeg lige love for at der var stress på for at nå at få to artikler og en kommentar skrevet inden deadline, så pulsen var helt oppe at køre.
Det gjorde, at jeg på ingen måde kunne falde til ro igen, da jeg endelig kom hjem (omkring klokken halv tolv), så jeg lå i seng og vendte og drejede mig til klokken halv fire.. Da vækkeuret så ringede klokken 8 var jeg bare overhovedet ikke klar på at stå op, så jeg tog lige en time ekstra. Men det gjorde det overhovedet ikke bedre, og jeg føler det som om jeg ikke har sovet i flere dage..
Tre kopper kaffe og en red bull senere synes jeg overhovedet ikke, at det er blevet bedre. Men til gengæld var det en fed (og anderledes) måde at opleve en "stor" fodboldkamp på !
#40199 MMB 13 år siden
Mit råd til dig må være at tage den lidt med ro i dag hvis muligt i stedet for at prøve at kickstarte dig selv. :)
#40200 HonoDelLoce 13 år siden
Og jo tak, jeg har også besluttet mig for, at dagen i dag ikke skal bruges til særlig meget andet end afslapning - og så håbe på, at kæresten ikke beslutter sig for at hive mig med alle mulige steder hen :D
Jeg skal heldigvis ikke noget fastlagt før i morgen kl 12 :D