Gravatar

#40211 Benway 13 år siden

#40209 Jeg har skam også luret på de lækre udgivelser. Husker dem som lidt svingende i kvalitet, men de bedste af dem er noget af det bedste sci-fi jeg overhovedet har læst.

#40208 Tsk, tsk. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#40212 Benway 13 år siden

Jeg så for øvrigt også, at de klassiske Flash Gordon-tegneserier er ved at bliver genudsendt. Jeg har ikke læst dem, siden jeg var teenager, men jeg husker dem som virkelig fremragende og fantasifulde. Jeg er helt til fals for den klassiske pulp'ede stil.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#40213 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg tror aldrig jeg har læst dem, jeg var mest til superhelte da jeg var knægt, krydret med lidt Tarzan hist og her.

I dag er det stadig mest superhelte, men jeg prøver også andet, når jeg finder noget spændende. Jeg har fx. overvejet at kigge på tegneserieudgaverne af John Carter of Mars.

Det er heller ikke længe siden, jeg købte hele Valhalla-serien i hardcoverudgave og jeg samler på "The Walking Dead", hvor 8. hardcoverbog udkommer i oktober måned.

Nå ja, så vil jeg også gerne have samlet noget mere Yoko Tsuno ved lejlighed. :)
Gravatar

#40214 Benway 13 år siden

John Carter har jeg aldrig læst, men jeg fik lyst til at forsøge mig med bøgerne i forbindelse med filmen (som jeg faktisk synes ret godt om).

Ellers har det afgjort også mest været superhelte-tegneserierne, der trak, da jeg var knægt. Jeg er nørd af den generation, der ivrigt læste brevkassen hos både Marvel-Morten og Super-Ove. :)
Gravatar

#40215 DarkLight 13 år siden

Jeg kan bestemt anbefale Y, The Last Man også.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#40216 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Samme her, jeg mødte Super-Ove for nogle år siden til tegneseriemessen Komiks, det var et stort øjeblik. :)

Desværre døde han sidste år, tror jeg det var, men han var sgu en frisk mand, da jeg stødte på ham og man kunne mærke på ham, at han virkelig nød at nørde sammen med læsere, der ivrigt havde læst hans brevkasse for mange år tilbage og stadig huskede ham.
Gravatar

#40217 Benway 13 år siden

#40216 Stort. Vi er vist også mange knægte, som har siddet og fulgt med i hans brevkasse, mens han nogenlunde seriøst forsøgte at svare på spørgsmål om, hvorvidt Superman kunne bruge sit røntgensyn til at kigge på nøgne damer.

Jeg nåede aldrig at møde ham, men har dog truffet Marvel-Morten mange gange. Jeg elskede at købe tegneserierne i Fantask, eftersom han næsten aldrig kunne lade være med at kommentere mine indkøb. :)
Gravatar

#40218 MOVIE1000 13 år siden

Tusind tak for tippet om Den store biograf dag, det havde jeg glemt alt om, så nu er der bestilt til hele 4 film.

Ted
Modig Dansk tale 3D
Dredd 3D
The Expendables 2
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#40219 Batsy 13 år siden

Den store bif dag, er det i dag eller hvad?

Lidt it dummy Q, men er bare lidt nysgerrig kunne være jeg burde have bestilt Dredd 3D, Ted og The Expendables 2, og se nogen med min ven og far!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#40220 lagoni 13 år siden

Det er på søndag :)

Den Store Biografdag 2012
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: