Så er mit program til den store biografdag vist også planlagt.
Klokken 12:00 - Marie Krøyer - Imperial Klokken 14:30 - Brave 2D - Palads Klokken 16:40 - Dredd 3D - Palads Klokken 18:45 - Den skaldede frisør - Palads Klokken 21:50 - Kapringen - CinemaxX København
Har overhovedet ikke fået hørt nogle om de vil med, men har bare bestilt to billetter til hver forestilling. Så skal jeg nu nok finde nogen til ihvertfald de fleste :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Så er mit program til den store biografdag vist også planlagt.
Klokken 12:00 - Marie Krøyer - Imperial Klokken 14:30 - Brave 2D - Palads Klokken 16:40 - Dredd 3D - Palads Klokken 18:45 - Den skaldede frisør - Palads Klokken 21:50 - Kapringen - CinemaxX København
Har overhovedet ikke fået hørt nogle om de vil med, men har bare bestilt to billetter til hver forestilling. Så skal jeg nu nok finde nogen til ihvertfald de fleste :)
01. You & Me Forever 02. Dredd 3D 03. Kapringen (igen) 04. Chernobyl Diaries (ved godt anmeldelsen herfra var meget negativ, men jeg tager chancen) 05. The Dark Knight Rises (endnu engang)
Jeg sidder og lurer på evt. film på søndag og Kruse har lidt ret, men jeg overvejer nu lidt at se "The Expendables 2" og "Dredd", alene fordi jeg kan se begge film ret billigt.
Jeg synes at udvalget i biograferne for tiden er så svagt, at jeg ikke har tænkt mig at tage i biografen på den store biografdag.
Enig. Der er intet, jeg sådan virkelig gider se, men to film (Kapringen og Marie Krøyer), jeg godt kunne finde på at se alligevel. Jeg har dog set Moonrise Kingdom, som jeg ikke gider se igen.
#40221 Batsy 13 år siden
Tak! fedt en søndag, passer godt for mig.
#40222 Twister 13 år siden
Klokken 12:00 - Marie Krøyer - Imperial
Klokken 14:30 - Brave 2D - Palads
Klokken 16:40 - Dredd 3D - Palads
Klokken 18:45 - Den skaldede frisør - Palads
Klokken 21:50 - Kapringen - CinemaxX København
#40223 Ericmase 13 år siden
Glæd dig ikke.
Dun kan godt glæde dig.
Du kan VIRKELIG glæde dig! Årets danske film!
#40224 MMB 13 år siden
Har du ikke glemt aftensmads og frokost? :P
#40225 Richard Burton 13 år siden
Han køber lidt slik, popcorn og cola, hvilket vel svarer til 250,- i løbet af dagen i ren subsidiering af biografpriserne.
#40226 Ericmase 13 år siden
01. You & Me Forever
02. Dredd 3D
03. Kapringen (igen)
04. Chernobyl Diaries (ved godt anmeldelsen herfra var meget negativ, men jeg tager chancen)
05. The Dark Knight Rises (endnu engang)
#40227 Kruse 13 år siden
#40228 wimmie 13 år siden
+1
Overvejede 'Ted' men den går desværre for sent til at det kan lade sig gøre :(
#40229 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#40230 MMB 13 år siden
Enig. Der er intet, jeg sådan virkelig gider se, men to film (Kapringen og Marie Krøyer), jeg godt kunne finde på at se alligevel. Jeg har dog set Moonrise Kingdom, som jeg ikke gider se igen.