Gravatar

#40301 davenport 13 år siden

Har lige set Lunopolis på Netflix. Ret ok sci/fi film. Har aldrig hørt om den før, men en god doku-agtig ting om folk på månen og den slags sjov :)
Tjek den ud.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40302 Richard Burton 13 år siden

Der må været nogle kombinerede Bela Tarr disciple og humanister, som kunne tænke sig et års ophold på denne uddannelse :)

http://www.guardian.co.uk/film/2012/sep/28/bella-t...
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#40303 davenport 13 år siden

Gad vide hvad fanden der er så vigtigt, at børn skal op før fanden får sko på? Fatter de ikke, at det er søndag, og at man gerne vil sove længe?? Hvad skal de nå? De sidder alligevel bare og glor ind i den skærm, uden at foretage sig noget!
Gravatar

#40304 elwood 13 år siden

Er der ikke Søndags gudstjenste i tv, hvor de ældrer synger?

Eller er det Hannah Montana med dansk tale ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40305 davenport 13 år siden

Specialagent Uzo...
Gravatar

#40306 misuma 13 år siden

Hmm, kæresten vil ha' vi ligger 2000 kr til side hver månede i 1 1/2 år pga. konfirmation.

Kald mig bare nærig, men jeg synes skisme det er mange penge. Hvorfor SKAL det gøres så dyrt? Gaah.

Jeg er sgu nok bare skadet af egen oplevelse.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#40307 Thomsen 13 år siden

Det lyder sgu dyrt. Men hvis det skal være den helt store fest, hvor hele familien samles og spiser et sted, så ja, så er det sikkert en meget realistisk pris.

Hey, i det mindste foreslår hun, at I skal spare op til det i stedet for bare at gøre som mange andre og låne det hele til ågerrenter. Props for at have en fornuftig kæreste, selvom jeg godt kan forstå, at dine tæer krøller i skoene ved tanken om prisen. Jeg er heller ikke til den slags store arrangementer.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#40308 Thomsen 13 år siden

Er kommet til hægterne igen efter Blodig Weekend. Kan kun sige, det var et fabelagtigt arrangement med gode film, fine gæster og et godt Collector's Market.

Jeg fik set to film i går: Den belgisk-amerikanske THE INCIDENT, som en af mine venner fluks udråbte til årets horroroplevelse. Jeg vil nu ikke gå så vidt, men jeg var bestemt godt underholdt. Og så LIVID af gutterne bag L'INTERIEUR, som også selv var tilstede. Den skuffede desværre, fordi den ville alt for meget på én gang. Men den første del af filmen var stadigvæk fremragende som stemningsfuld opdatering af de klassiske gotiske skrækfilm.

Collector's Market var en fremragende idé, og jeg gik derfra med en fin dansk plakat fra GOONIERNE, en af mine personlige favoritter fra 80'erne.

Jeg droppede midnatsforestillingerne i Husets Bio (to film for 50,-) og de gratis øl, som arrangørerne ellers forsøgte ihærdigt at lokke med. Ville ønske, at jeg haft mere tid. Men med fire film fik jeg faktisk set mere på denne festival end på Pix, og jeg håber bestemt, at fremmødet var stort nok til, at de kommer igen næste år. Det var i hvert fald fuldt af glade og entusiastiske genrefans i alle aldre (bl.a. en dame, der helt sikkert var over de 80!)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#40309 gi-jones 13 år siden

misuma (40306) skrev:
Hmm, kæresten vil ha' vi ligger 2000 kr til side hver månede i 1 1/2 år pga. konfirmation.

Kald mig bare nærig, men jeg synes skisme det er mange penge. Hvorfor SKAL det gøres så dyrt? Gaah.

Jeg er på din side. Jeg forstår generelt ikke at folk bruger så mange penge på de der familiefester (herunder konfirmationer, dåb jubiléer og måske især bryllupper). Det har nok også noget at gøre med at jeg hader dem som pesten :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#40310 tiany 13 år siden

misuma (40306) skrev:

36000 er vist realistisk nok hvis det skal holdes ude i byen og desuden skal være til tøj.
Vi gav 600kr pr kurvert til vores bryllup, men det kan nok gøres billigere til en konfirmation.

Og ja det er træls at spare op, men bedre end et dyrt lån og barnet vil nok gerne have en fin fest..
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: