Gravatar

#40341 Batsy 13 år siden

Blev Zodiac mordet egentlig opklaret venner?

Og hvis ikke, hvem tror i morderen er?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#40342 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Ingeniosus (40340) skrev:

1) Prøv og pust HÅRDT i hovedtelefon indgangen. Lyder idiotisk, men støv KAN forårsage detection af hovedtelefoner, som derefter overruler højttalere.

2) Check mute er off :)

3) Check de sædvanlige indstillinger. Om der er ændret noget på digital/coax/hdmi opsætning.

4) Check kabler

Den stod tændt, fordi min PS3 kører og der var lyd på, så forlod jeg rummet, fordi min PS3 var i gang med at downloade noget, hørte nogle underlige klikkelyde fra stuen, gik tilbage og så var der ingen lyd overhovedet.

Mute er off, indstillingerne er som de plejer og den lyder ikke som den plejer, når jeg tænder den.
Gravatar

#40343 Richard Burton 13 år siden

#40341 Det var Zodiac morderen!

#40342 Har du pustet? Klikkelyden kan være høretelefonerne "som overtager". Men kan PS3'eren under download have "self-installed" noget? Jeg ville nok tjekke PS3 system settings, hvad lyd angår.

Edit ... nå det har du jo :(
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#40344 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Ingeniosus (40343) skrev:
#40342 Har du pustet? Klikkelyden kan være høretelefonerne "som overtager". Men kan PS3'eren under download have "self-installed" noget? Jeg ville nok tjekke PS3 system settings, hvad lyd angår.

Du er en helt, jeg gav den lige med en omgang komprimeret luft i høretelefon-udgangen og så kom der lyd på. :D
Gravatar

#40345 Batsy 13 år siden

Ingeniosus (40343) skrev:
#40341 Det var Zodiac morderen!

oh bugger off
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#40346 Kisbye 13 år siden

Batsy (40341) skrev:
Blev Zodiac mordet egentlig opklaret venner?

Og hvis ikke, hvem tror i morderen er?

Det er fortsat ukendt hvem Zodiac morderen var. Jeg kan ikke huske sagens detaljer, så vil ikke skyde på hvem morderen kunne være.
Måske skulle jeg gense filmen fra 2007.

Hvem det så end har været, så tror jeg vedkommende enten er afgået ved døden eller måske sat i fængsel for en anden forbrydelse.
Det er sjældent at en seriemordere stopper af sig selv. De bliver normalt taget på et tidspunkt.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#40347 tiany 13 år siden

Scherlund (40337) skrev:
Overvejer at blive lidt mere aktiv herinde. Bare så man ikke har helt så dårlig samvittighed hvis man skulle melde sig til julefrokosten.

Der bliver aldrig set skævt til folk der tidligere har deltaget.. Lige meget hvor lidt de er aktive. :)
Valar morghulis
Gravatar

#40348 gi-jones 13 år siden

utyske (40344) skrev:
Du er en helt, jeg gav den lige med en omgang komprimeret luft i høretelefon-udgangen og så kom der lyd på. :D
Ha! Det var fandme en skarp analyse fra Ingeniosus :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#40349 Richard Burton 13 år siden

utyske (40344) skrev:

Hehe ... ja det lyder åndssvagt ;) Men godt det hjalp.

gi-jones (40348) skrev:
Ha! Det var fandme en skarp analyse fra Ingeniosus :-)

Jeg overvejede om jeg skulle lade være at "tage den med" på listen, netop fordi jeg kun har hørt det refereret :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#40350 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jotak, jeg var så småt i gang med at bestille en ny, fordi garantien er udløbet. :)

Skriv ny kommentar: