Gravatar

#40351 Richard Burton 13 år siden

#40350 Hvad er det for en model?
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#40352 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Denon AVR-1910
Gravatar

#40353 Batsy 13 år siden

Kisbye (40346) skrev:
Batsy (40341) skrev:
Blev Zodiac mordet egentlig opklaret venner?

Og hvis ikke, hvem tror i morderen er?

Det er fortsat ukendt hvem Zodiac morderen var. Jeg kan ikke huske sagens detaljer, så vil ikke skyde på hvem morderen kunne være.
Måske skulle jeg gense filmen fra 2007.

Hvem det så end har været, så tror jeg vedkommende enten er afgået ved døden eller måske sat i fængsel for en anden forbrydelse.
Det er sjældent at en seriemordere stopper af sig selv. De bliver normalt taget på et tidspunkt.

Ser den lige nu, og er ved min yndlings scene den med hvor Graysmith er nede i kælderen, fantastisk intensitet og stemning den film har.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#40354 wimmie 13 år siden

tiany (40347) skrev:
Der bliver aldrig set skævt til folk der tidligere har deltaget.. Lige meget hvor lidt de er aktive. :)

Slet ikke dem der var med til den første julefrokost ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#40355 tiany 13 år siden

wimmie (40354) skrev:
Slet ikke dem der var med til den første julefrokost ;)

Netop... De er vel æresgæster og medlem af den hemmelig klub
Valar morghulis
Gravatar

#40356 Highland Park 13 år siden

Batsy (40353) skrev:

[...]

Ser den lige nu...
Fedt mand, har du også spurgt på Twitter, Google+, Facebook & Skype? Du kan jo passende lave en googlesøgning på dit spørgsmål, nu hvor filmen alligevel ikke har din fulde opmærksomhed. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#40357 Batsy 13 år siden

Highland Park (40356) skrev:
Batsy (40353) skrev:

[...]

Ser den lige nu...
Fedt mand, har du også spurgt på Twitter, Google+, Facebook & Skype? Du kan jo passende lave en googlesøgning på dit spørgsmål, nu hvor filmen alligevel ikke har din fulde opmærksomhed. :P

Sat den på pause, værd gang jeg gik ind på filmz!, men tænkte bare det kunne være interessant at høre jeres mening, om emnet. Ja jeg kunne have googlet det før, men nu hvor jeg havde lyst til at hører det fra jer af. Har set filmen 3 gange nu, stadig helt fantastisk film. Havde dog set den for et halvt år siden, så kunne ikke huske hvad der blev fortalt i slutningen af filmen.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#40358 Collateral 13 år siden

Har bestilt nyt tv magen til mit gamle. Det andet kom ud for et uheld i fredags, så har gået hele weekenden og håbet forsikringen ville dække (har en tillægselektronik forsikring). Det ville de heldigvis og nu er et nyt bestilt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#40359 Richard Burton 13 år siden

Sidder og kigger på restauranter i New York og har fundet en interessant menu

http://imgur.com/OWfON

Tror jeg springer over!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#40360 Ispep 13 år siden

Batsy (40353) skrev:
Kisbye (40346) skrev:
Batsy (40341) skrev:

Det er fortsat ukendt hvem Zodiac morderen var. Jeg kan ikke huske sagens detaljer, så vil ikke skyde på hvem morderen kunne være.
Måske skulle jeg gense filmen fra 2007.

Hvem det så end har været, så tror jeg vedkommende enten er afgået ved døden eller måske sat i fængsel for en anden forbrydelse.
Det er sjældent at en seriemordere stopper af sig selv. De bliver normalt taget på et tidspunkt.

Ser den lige nu, og er ved min yndlings scene den med hvor Graysmith er nede i kælderen, fantastisk intensitet og stemning den film har.

Det var Arthur Leigh Allen. De kunne blot ikke bevise det, på den måde som holdt vand.

Skriv ny kommentar: