Gravatar

#8061 Highland Park 16 år siden

BN?! :D
Interessant...

#8058: Den manglede jeg også, og ligesom dig havde jeg forsøgt at klikke på den før - uden held. Den var dog nem.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8062 Kruse 16 år siden

Highland Park (8061) skrev:

#8058: Den manglede jeg også, og ligesom dig havde jeg forsøgt at klikke på den før - uden held. Den var dog nem.

Ja, den var nem nok. Det første jeg kom i tanke om da jeg ville beskrive den var
en tynd rød linje
, men hvis du nu ikke havde gættet den, var det en alt for nem ledetråd, så jeg kaldte den for en rød streg istedet :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8063 Highland Park 16 år siden

Al den snak om hvordan pigerne ligner hinanden og så alligevel ikke helt driver mig til vanvid. :/
Jeg gætter på, at der er tale om klonede transvestitter, men titlen kan jeg ikke lige komme i tanke om. :(

Og blomsten... suk...

Kan jeg ikke få et par ledetråde, der har med filmene at gøre?
Gravatar

#8064 Kruse 16 år siden

Highland Park (8063) skrev:
Al den snak om hvordan pigerne ligner hinanden og så alligevel ikke helt driver mig til vanvid. :/
Jeg gætter på, at der er tale om klonede transvestitter, men titlen kan jeg ikke lige komme i tanke om. :(

Og blomsten... suk...

Du er ellers meget tæt på hvis du fjerner det med transvestitter ;)
Gravatar

#8065 Highland Park 16 år siden

HA! Nu har jeg den! :D
Thomsen havde ret. Den er sgu åndssvag.
Gravatar

#8066 Corgan 16 år siden

#7879 til #8065:

Jebus! Ikke for at lyde gammel og sur, men kan I ikke finde Jer en passende tråd at chatte i?
Gravatar

#8067 Takfornu 16 år siden

# 8066 Agree and in the words of Monty Python "Spam - Spam - Spam - Spam - Spam - Spam !" >:-)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8068 Lady Arwen 16 år siden

#8066 og 8067 - Bare fordi i ikke var med :P
Doctor Who <3
Gravatar

#8069 lagoni 16 år siden

Så er man væk et halvt døgns tid og så er der straks et par sider om det filmbillede, jeg burde nok ha' oprettet en seperat tråd... Sammen med Scherlund nåede jeg op på alle 50, da han efter lang tids klikken opdagede den sidste nede i højre hjørne.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8070 Kruse 16 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra en mundtlig eksamen i Matematik A-niveau. Jeg havde siden min sidste eksamen omkring 19 dage til at forberede mig til Matematik eksamen, men jeg fik nok kun brugt højest et par dage til min forberedelse, hvilket nok ikke var den smarteste løsning. Jeg trak det emne jeg var absolut dårligst i, Differentialligninger, som jeg ikke havde nogle noter til. Jeg fandt nogle noter fra en tidligere eksaminand uden for eksamenslokalet, så jeg brugte dem + hurtig læsning i bogen til at forberede det jeg skulle fremlægge. Alligevel formåede jeg på det tynde grundlag at få hevet et 4-tal hjem, så det er jeg pænt tilfreds med. I alle andre fag var jeg blevet meget skuffet over et 4-tal, men lige netop i Matematik A-niveau, med mit værste emne, er jeg fint tilfreds :)

Skriv ny kommentar: