Gravatar

#8071 filmz-jonasgr 16 år siden

Tillykke med det. Jeg havde selv Matematik på A niveau og det var det absolut sværeste og også mest kedelige fag, så jeg kender alt til hvor svært det er.

Og det irriterende ved matematik er at man ikke kan diskutere sig ud af problemerne, det hele er fakta.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8072 Highland Park 16 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8073 lagoni 16 år siden

Jeg sidder på skolen og prøver at skrive opgave. Jeg har fået skrevet 2 sider i dag, det er egentlig ganske godt, men håber på i hvert fald en side mere før jeg tager hjem kl. 17.

Jeg har lige holdt frokostpause og plejer ellers at tale godt om SDU's kantine, især deres varme mad, men det trækker jeg tilbage efter at ha' spist braisseret kål og eddikemarineret salat. Bvadr.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8074 Thomsen 16 år siden

Jeg skrider! Så ka' I sgu' ha' det så godt!

... Nej, okay... jeg smutter på café for at drikke kaffe med kæresten + søstre + hendes mor. :-)

Jeg er jo nødt til at holde blodets café latte-indhold oppe på niveau, så det passer til min kulturradikale og københavner-elitære filmsmag.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8075 Highland Park 16 år siden

#8074: Jeg drikker altid min kaffe sort. Hvad mon det betyder?
Gravatar

#8076 evermind 16 år siden

At du ikke blander noget i den?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8077 filmz-Bruce 16 år siden

#8074 Hey! Bare fordi du er kulturkardinal og københavner elitær, så har du ikke eneret over latte!!! Jeg er venstre bonde og liberal og jeg nyder både latte, cappucino, machiatto og irish!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8078 davenport 16 år siden

Herovre ved vi slet ikke hvad det er i snakker om. Vi har kaffe. I en kop. Ekstreme radikale fundamentalister putter sukker eller mælk i. Og dem jager vi ud af byen om aftenen!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8079 davenport 16 år siden

Tingene kan pludselig vende... Var lige på den gamle adresse for at tømme postkassen, og der lå en masse rudekuverter. Pis, tænker man! (Den opmærksomme læser tænker "åh, nej DP... Ikke igen")
Men brevet fra skattevæsnet indeholdte 517 kr, som de skylder mig... O.o
Brevet fra DONG indeholdte en check på 1198,- i for meget betalt varme sidste år.. O.o
Brevet fra banken (nazi-banken) indeholdte oplysninger om de 7399,- kr jeg kan forvente at modtage snart pga. investeringer ifm. min SP... O.o
Der var så en enkelt regning til TDC på 500,- men det abb er opsagt så det kan de da gange med 0.

Ret fed tømning af postkassen... igen: O.o

Og der står 6, 98 på min konto, så det er som regn i en ond ørken...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8080 Highland Park 16 år siden

#8079: Tillykke med fundet Davenport. :)
Med venlig hilsen
- den opmærksomme læser

Skriv ny kommentar: