Gravatar

#40561 The Insider 13 år siden

Jeg ville bare føle mig lidt for selvpromoverende og usmagelig, hvis jeg postede hans ros til os. Jeg kan lige PM'e den :-)
War. War never changes.
Gravatar

#40562 MMB 13 år siden

Bare rolig, vi synes, du er både selvpromoverende og usmagelig i forvejen, så du kan roligt poste mailen. :P
Gravatar

#40563 The Insider 13 år siden

Det er fristende, fordi du altid er så sød, Foeller! Men det er måske også lidt for personligt :-)

Til gengæld har lige lige fået respons fra en anden dansk kendis, som jeg længe har villet samarbejde med, og som er fresh på en cameo. Efter at have hørt ideen skrev han bare: "You had me at hello". Fed fyr!
War. War never changes.
Gravatar

#40564 MMB 13 år siden

Meeh, der er bare ikke noget mere end posts ala "ej nogle spændende mails jeg har fået fra [indsæt selv spændende kendis], men I må ikke høre om dem, nanananana".

Du forstår mine frustrationer. :P
Gravatar

#40565 MMB 13 år siden

noget mere irriterende*
Gravatar

#40566 Highland Park 13 år siden

The Insider (40561) skrev:
Jeg ville bare føle mig lidt for selvpromoverende og usmagelig, hvis jeg postede hans ros til os. Jeg kan lige PM'e den :-)
Det er du velkommen til, men jeg kommer nok til at føle mig lidt for priviligeret og en kende beskidt (på den fede måde), hvis jeg får lov til at læse den i modsætning til en vis anden herre.

Desuden er det jo en privat e-mail, så jeg forstår det godt, hvis du foretrækker ikke at dele den med nogen af os. :)

The Insider (40563) skrev:
Til gengæld har lige lige fået respons fra en anden dansk kendis, som jeg længe har villet samarbejde med, og som er fresh på en cameo. Efter at have hørt ideen skrev han bare: "You had me at hello". Fed fyr!
Jeg gætter på, at det er
Jakob Stegelmann.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#40567 The Insider 13 år siden

#40566, gættet er ikke korrekt, selvom det kunne være fedt at få ham med en skønne dag :-) Det er en skuespiller, men mere siger jeg ikke p.t. Det er sjovt at kunne være en smule "J.J. Abramsk", muhahaha! Det her ender så sikkert med at bide mig selv i røven, når det endelige produkt viser sig at være ringe...
War. War never changes.
Gravatar

#40568 elwood 13 år siden

Det kan det da umuligt blive jeg mener du har 3 frames til det, skal satme være uheldig, hvis alle 3 frames er så dårlige 8-)

Stegelmann omtales i øvrigt ikke som en kendis, det hedder Gud eller hans nørdede højhed. Så jeg vidste godt det ikke var ham.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40569 Zombi 13 år siden

The Insider (40563) skrev:

Stegelmann! Selvom elwood selvfølgelig har en god pointe... hmm the plot thickens.
Gravatar

#40570 Highland Park 13 år siden

The Insider (40567) skrev:
Det er sjovt at kunne være en smule "J.J. Abramsk", muhahaha! Det her ender så sikkert med at bide mig selv i røven, når det endelige produkt viser sig at være ringe...
Hold Lindelof væk fra projektet så skal det nok gå.

elwood (40568) skrev:
Stegelmann omtales i øvrigt ikke som en kendis, det hedder Gud eller hans nørdede højhed.
Det ville være temmelig afslørende at kalde ham ved rette navn.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: