Så er Ole booked til hans næste Filmz TV-cameo, og jeg kom igennem flere timers intensiv stunttræning i forgårs (er stadig øm) i forberedelse til selvsamme udsendelse. Håber slutresultatet bliver godt!
Så er Ole booked til hans næste Filmz TV-cameo, og jeg kom igennem flere timers intensiv stunttræning i forgårs (er stadig øm) i forberedelse til selvsamme udsendelse. Håber slutresultatet bliver godt!
Forventer det er noget Bourne fight style!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Hehe, jeg har EDDERMANEME svært ved at mønstre selvdiscpilinen til at holde mig i gang hver dag og spise sundere, som jeg egentlig burde op til optagelserne :-) Og Kruse, du har ikke skudt helt ved siden af!
#40555, han er bare SÅ sympatisk. Fik også mit livs mail fra ham for nogle måneder siden. Er bare langt mere benovet i hans selskab, end når jeg interviewer nogen fra Hollywood. Dansede også rundt om mobilen nærmest i timevis, før jeg omsider fattede modet til at ringe :-)
#40555, han er bare SÅ sympatisk. Fik også mit livs mail fra ham for nogle måneder siden. Er bare langt mere benovet i hans selskab, end når jeg interviewer nogen fra Hollywood. Dansede også rundt om mobilen nærmest i timevis, før jeg omsider fattede modet til at ringe :-)
Ha ha! Det kan jeg godt forstå. :) Fedt at han har skrevet en ganske særlig e-mail til dig. Nu bliver jeg bare så pokkers nysgerrig...
#40551 dyg 13 år siden
#40552 Highland Park 13 år siden
#40551: Pokkers også. Nå, men han springer vel før eller siden.
#40553 The Insider 13 år siden
#40554 Kruse 13 år siden
#40555 Highland Park 13 år siden
Herligt at Ole Michelsen vender tilbage. :)
#40556 Batsy 13 år siden
Forventer det er noget Bourne fight style!
#40557 Ericmase 13 år siden
Awesome! :D
Ole vs Bourne fan = O_O
#40558 Batsy 13 år siden
The bourne nugget!
#40559 The Insider 13 år siden
#40560 Highland Park 13 år siden
Fedt at han har skrevet en ganske særlig e-mail til dig. Nu bliver jeg bare så pokkers nysgerrig...