En uheldig sideeffekt ved at de usete film hober sig op, er en mindre lyst til at se disse. Jeg evner efterhånden ikke at vælge en titel.
Kender det godt. Er også begyndt at trække titler let ud fra de øvrige for at få lidt overblik over hvad jeg mangler at se, og det gør det ikke nemmere at tage sig sammen. Men heldigvis er det tit en god film når den endelige ryger på. F.eks. fik jeg langt om længe sat 'Waltz with Bashir' på den anden dag, og den er virkelig god!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#40583, yeah, har godt læst den, og har hørt snak om Gary Mitchell længe. Personligt så jeg langt hellere en nyfortolkning af Khan. Mitchell siger mig nada, og så kan jeg slet ikke forestille mig, at det bliver ham. Han døde i en af de seneste numre af tegneserien, som bygger op til filmen, og som en af filmens manuskriptforfattere, Roberto Orci, har været med til at supervisere.
Hvis man følger den kære Johan på det hersens FB vil man vide han har været til noget stunt træning, og eftersom 007 filmen er lige på trapperne kand et kun være et indslag til Filmz tv han er i gang med og lave eller skal lave, hvor Ole Michelsen spiller en rolle i også.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hvis man følger den kære Johan på det hersens FB vil man vide han har været til noget stunt træning, og eftersom 007 filmen er lige på trapperne kand et kun være et indslag til Filmz tv han er i gang med og lave eller skal lave, hvor Ole Michelsen spiller en rolle i også.
#40581 Highland Park 13 år siden
Selv om det unægteligt kunne være sjovt at se dig i brydning med en blæksprutte.
#40582 Collateral 13 år siden
Kender det godt. Er også begyndt at trække titler let ud fra de øvrige for at få lidt overblik over hvad jeg mangler at se, og det gør det ikke nemmere at tage sig sammen. Men heldigvis er det tit en god film når den endelige ryger på. F.eks. fik jeg langt om længe sat 'Waltz with Bashir' på den anden dag, og den er virkelig god!
#40583 Ericmase 13 år siden
#40584 The Insider 13 år siden
#40585 Skeloboy 13 år siden
Var selv kommet på 15 manglende, så kom jeg på 50...nu er jeg på 41...som er følgende:
Red Road - Andrea Arnold
Possesion - Andrzej Zulawski
A Ma Soeur! - Catherine Breillat
Dark Passage - Delmar Daves
La Dolce Vita - Frederico Fellini
I Stand Alone - Gaspar Noe
Giant - George Stevens
Pirates of the caribbean: Død Mands Kiste - Gore Verbinski
Pirates of The Caribbean: Ved Verdens ende - Gore Verbinski
Les Diaboliques - Henri-Georges Clouzot
Quai Des Ofvres - Henri-Georges Clouzot
Father - Istvan Szabo
Min Onkel - Jacques Tati
Mr. Hulots Ferie - Jacques Tati
Play Time - Jacques Tati
Traffic - Jacques Tati
The Other Side of the Underneath - Jane Arden
Brute Force - Jules Dassin
Naked City, The - Jules Dassin
Rififi - Jules Dassin
Oasis - Lee Chang-dong
Mammoth - Lukas Moodysson
Il Divo - Paul Sorrentino
Mamma Roma - Pier Paolo Pasolini
Diary of a Country Priest - Robert Bresson
De Ufrivillige - Ruben Östlund
Orlando - Sally Potter
Alexander the Great - Theodoros Angelopoulos
Landscape in the Mist - Theodoros Angelopoulos
The Beekeeper - Theodoros Angelopoulos
The Dust of Time - Theodoros Angelopoulos
The Hunters - Theodoros Angelopoulos
The Suspended Step of the Stork - Theodoros Angelopoulos
Trilogy: The Weeping Meadow - Theodoros Angelopoulos
Ulysse's Gaze - Theodoros Angelopoulos
Voyage to Cythera - Theodoros Angelopoulos
The Story Sin - Walerian Borowczyk
Chungking Express - Wong Kar Wai
Happy Together - Wong Kar Wai
Of Gods and Men - Xavier Beauvois
#40586 davenport 13 år siden
#40587 The Insider 13 år siden
#40588 Pécuchet 13 år siden
Kan du så komme i gang!
#40589 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40590 Ericmase 13 år siden
Yup. Ligesom med MI:4 dengang.