Eftersom jeg skal først på arbejde her kl 18:00, i bilka. Så tror jeg når jeg færdig med mit glas cola, at jeg lige tager en lille morfar, på 45 min 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg er begyndt på Freaks and Geeks (mmm, netflix, jeg elsker dig), virker som en rigtig god serie. Og åbenbart et ret godt sted at starte sin karriere, synes hele tiden der er skuespillere man kender.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder på arbejdet og klipper intro til et DRK-program. Det er første gang, jeg klipper med Premiere. Foreløbigt er jeg ikke vanvittigt begejstret. Men deres gamle installation af Final Cut Pro er begyndt at køre for langsomt, og det nye vil de helst ikke røre ved, så der er ikke andet valg.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har været syg to dage hjemme nu. Hostet, hakker, feber i kroppen og været ret så bange for, om ferien på fredag blev til noget. De sidste par timer, er det dog gået betydeligt bedre og begynder at tro, det hele nok skal ordne sig.
Har været syg to dage hjemme nu. Hostet, hakker, feber i kroppen og været ret så bange for, om ferien på fredag blev til noget. De sidste par timer, er det dog gået betydeligt bedre og begynder at tro, det hele nok skal ordne sig.
Ah, det forklarer en del. Jeg troede du havde sagt dit job op, så du havde mere tid til at diskutere "Prometheus". :p
#40591 Michael Andersen 13 år siden
#40592 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#40593 Batsy 13 år siden
#40594 DarkLight 13 år siden
#40595 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#40596 lagoni 13 år siden
#40597 Thomsen 13 år siden
#40598 Highland Park 13 år siden
#40599 Richard Burton 13 år siden
#40600 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Ah, det forklarer en del. Jeg troede du havde sagt dit job op, så du havde mere tid til at diskutere "Prometheus". :p