Han stoppede. Og spurgte selvfølgelig om han skulle hjælpe. Min mor bad ham blot ringe til politiet. I bilen bag ved min mor, var der tilfældigvis en sygeplejerske, så det var også godt. Min mor blev hentet i ambulance og det hele.
Som min mor siger mister han sikkert kørekortet... Min mor er vist mest chokeret over at han overså hende, da der var god sigtbarhed og hun efter min sikkerhedsvada var iført hvidt regntøj, gul vest, blinkende lys om ankler, god lys på cykle og gult refleks ørevarme. Så hun kunne ikke rigtig gøre mere.
Det er dæleme tit, jeg ser folk slingre med bilen eller køre enten 20 km/t eller 70 km/t på min gade (med en ganske almindelig speed-limit på 50 km/t), hvor jeg så altid spotter, at de sidder med en mobil i den ene hånd. Det tirrer mig nøjagtig lige så meget, som når folk staver "te" med h. Fratag dem både kørekort og mobiltelefon i et år!
Det var da altid noget... men alligevel, sikke et fjols. Skulle ikke undre mig om det var én der havde gang i mobilen eller sådan noget.
Det behøver ikke engang at være tilfældet, folk kører bare dårligt. Jeg cykler en del rundt her i hjembyen og indenfor de sidste tre måneder, hvor jeg har været aktiv, har jeg mange gange været så tæt på at blive kørt ned eller køre ind i biler, der bare drøner ud foran mig.
Dertil kommer naturligvis andre cykelister, der kører i forkert retning, ikke stopper for lys og fodgængere, der bare går ud på gaden... nå ja, folk på knallert, der kører på fortorvet og den slags.
Morer mig stadig ofte over den meningsmåling i Politiken for 4-5 år siden, der fastslog, at 94% af danskerne mente, at de kørte bedre end gennemsnittet.
Morer mig stadig ofte over den meningsmåling i Politiken for 4-5 år siden, der fastslog, at 94% af danskerne mente, at de kørte bedre end gennemsnittet.
Hvis de med "bedre end gennemsnittet" mener "bedre end blinde aber", så har de sikkert ret.
Jeg kører uden tvivl bedre end gennemsnittet :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Hmm ku godt blive lidt nervøs for Joke Bussen i år, jeg tænker med Take That fælles sang, kune koncentrationen godt ryge... her er, hvordan jeg forstiller mig det går til (sangen er self. en anden her)
[url= Car[/url]
Pokkers til bryllup!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hmm ku godt blive lidt nervøs for Joke Bussen i år, jeg tænker med Take That fælles sang, kune koncentrationen godt ryge... her er, hvordan jeg forstiller mig det går til (sangen er self. en anden her)
#40661 tiany 13 år siden
Som min mor siger mister han sikkert kørekortet... Min mor er vist mest chokeret over at han overså hende, da der var god sigtbarhed og hun efter min sikkerhedsvada var iført hvidt regntøj, gul vest, blinkende lys om ankler, god lys på cykle og gult refleks ørevarme. Så hun kunne ikke rigtig gøre mere.
Det var inde i Taulov.
#40662 wimmie 13 år siden
#40663 The Insider 13 år siden
#40664 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Det behøver ikke engang at være tilfældet, folk kører bare dårligt. Jeg cykler en del rundt her i hjembyen og indenfor de sidste tre måneder, hvor jeg har været aktiv, har jeg mange gange været så tæt på at blive kørt ned eller køre ind i biler, der bare drøner ud foran mig.
Dertil kommer naturligvis andre cykelister, der kører i forkert retning, ikke stopper for lys og fodgængere, der bare går ud på gaden... nå ja, folk på knallert, der kører på fortorvet og den slags.
#40665 The Insider 13 år siden
#40666 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Hvis de med "bedre end gennemsnittet" mener "bedre end blinde aber", så har de sikkert ret.
#40667 wimmie 13 år siden
Jeg kører uden tvivl bedre end gennemsnittet :D
#40668 The Insider 13 år siden
#40669 elwood 13 år siden
[url= Car[/url]
Pokkers til bryllup!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40670 tiany 13 år siden
LOL