Lige kommet hjem, var i banken med min far, herefter var vi ude og spise på Memphis Roadhouse (kan godt anbefales, hvis man er til kød!) herefter var vi i biografen og se Kapringen, ganske fin film, Søren Malling har aldrig spillet bedre, men filmen blir lige lovlig meget blot dokumentering af en kidnapning, og ike så meget mere, "twistet" mod slutningen fandt jeg lidt mærkelig, da jeg ikke synes det gav mening for personen, når man tænker på starten af filmen.
Hvis man tager sin vielsesring af, af frygt for piraterne, som han jo gjorde i starten, så skulle han da blot ha stoppet den i sine bukser da det var evd og være slut, synes det var en meget underlig handling at ha den på til slut om halsen, piraterne har aldrig været deres venner, så han burde ha forudset det var et bad move, oh well det gav filmen en chance for lige og slutte på en downer, selv om jeg synes det havde været mere efektivt, hvis blot vores kok, havde siddet paralyseret over det hele til sidst da han kom hjem, og ikke blot som en virkning af at Kapajn'en døde fordi han redde kokkens ring så at sige.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige haft besøg af en grædende veninde som har fået stjålet sin taske på frederiksberg. Den havde ligget i cykelkurven og en gut på knallert havde suset lige forbi og nappet den. Bor heldigvis tæt på så hun kom lige forbi og blev beroliget lidt. Fuck hvor jeg hader mennesker hvis bibeskæftigelse er at stjæle fra andre!
Har lige haft besøg af en grædende veninde som har fået stjålet sin taske på frederiksberg. Den havde ligget i cykelkurven og en gut på knallert havde suset lige forbi og nappet den. Bor heldigvis tæt på så hun kom lige forbi og blev beroliget lidt. Fuck hvor jeg hader mennesker hvis bibeskæftigelse er at stjæle fra andre!
Sådan en idiot! (tyven selvfølgelig) Min søster var ude for præcis det samme i Aarhus for nogle år siden.
HelmerJ (40736) skrev:
Sådan en fredag på arbejde kan godt blive lang, men heldigvis er er kaffe og fjernstyret helikopter nok..
Hvad er det egentligt, du laver, Helmer? (eller rettere: ikke laver) ;-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har overtaget styringen med firmaet i dag, og jeg skal da love for, at der er gang i forretningen allerede fra morgenstunden. Det vælter ind med mails, som der skal tages stilling til.
Jeg kom hjem i går fra nogle dage i Sønderborg. Det var ret hyggeligt at se familien igen, men som altid: uanset hvor længe man er sammen med sine forældre, så er det næsten altid én dag for meget. Så nu trænger jeg til "fre", som Doktor Hansen ville sige.
Fik dog hjulpet dem med at købe fladskærm (deres første) og en BD/ HDD-recorder, sat det op og lavet et lille introduktionskursus. Så må vi se, hvor lang tid der går, inden de benytter sig af hotlinen (=mig). Mit bud er, at der maks. går til weekenden. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg arbejder med aktivt kul til rensning af spild luft/vand, men det fleste dage er der bare ikke meget at lave, mest fordi vi mangler sælgere til at holde gang i forretningen.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#40731 Skeloboy 13 år siden
Så har lige lavet en kartoffel-porresuppe til kæresten, så hun bare kan varme den op, når hun kommer fra arbejde :)
#40732 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40733 Wangsgaard 13 år siden
#40734 davenport 13 år siden
#40735 dyg 13 år siden
#40736 HelmerJ 13 år siden
#40737 Thomsen 13 år siden
Sådan en idiot! (tyven selvfølgelig) Min søster var ude for præcis det samme i Aarhus for nogle år siden.
Hvad er det egentligt, du laver, Helmer? (eller rettere: ikke laver) ;-)
#40738 Thomsen 13 år siden
Jeg kom hjem i går fra nogle dage i Sønderborg. Det var ret hyggeligt at se familien igen, men som altid: uanset hvor længe man er sammen med sine forældre, så er det næsten altid én dag for meget. Så nu trænger jeg til "fre", som Doktor Hansen ville sige.
Fik dog hjulpet dem med at købe fladskærm (deres første) og en BD/ HDD-recorder, sat det op og lavet et lille introduktionskursus. Så må vi se, hvor lang tid der går, inden de benytter sig af hotlinen (=mig). Mit bud er, at der maks. går til weekenden. :-)
#40739 HelmerJ 13 år siden
Jeg arbejder med aktivt kul til rensning af spild luft/vand, men det fleste dage er der bare ikke meget at lave, mest fordi vi mangler sælgere til at holde gang i forretningen.
#40740 MMB 13 år siden