Gravatar

#40751 MMB 13 år siden

Ja, Ålen er helt ude at skide...
Gravatar

#40752 The Insider 13 år siden

Har stadig ondt i håndleddene efter gårsdagens optagelser. I det mindste bløder knoerne ikke mere... Det var dæleme sjovt!
War. War never changes.
Gravatar

#40753 elwood 13 år siden

The Insider (40752) skrev:
Har stadig ondt i håndleddene efter gårsdagens optagelser. ..

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40754 Highland Park 13 år siden

Har stadig ondt i håndleddene efter gårsdagens optagelser. I det mindste bløder knoerne ikke mere... Det var dæleme sjovt!

http://cltampa.com/binary/cecd/1335801717-1robert_...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#40755 Kruse 13 år siden

Har stadig ondt i håndleddene efter gårsdagens optagelser.

http://gifsoup.com/webroot/animatedgifs/344632_o.g...
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#40756 Thomsen 13 år siden

Michelsen skulle have betaling i håndjobs?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#40757 The Insider 13 år siden

Haha, Nice! :)
War. War never changes.
Gravatar

#40758 Highland Park 13 år siden

Thomsen (40756) skrev:
Michelsen skulle have betaling i håndjobs?

Det ku' have været [url= værre[/url]...

Hvor er her i øvrigt blevet stille, nu hvor Netflix har gjort sit indtog. Det kan garanteret aflæses direkte i fødselsstatistikken om 9-10 måneder.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#40759 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Det er altid morsomt at se hvad præcis Ekstra Bladet og befolkningen beslutter sig at whine over. Nu kaster EB sig åbenbart over kontrolafgifter, som DSB udskriver, når folk ikke køber billetter og fx. fartbøder, som politiet udskriver.

Jeg forstår virkelig ikke harmen omkring sådanne ting, fordi man styrer jo selv om man får en af delene og især argumentet "pengemaskine" går henover hovedet på mig. Hvis man nu bare holder fartgrænserne, så er der jo ingen pengemaskine over det.
Gravatar

#40760 Scherlund 13 år siden

Er lige stået op til et netparty. Nostalgisk dejligt, men kan godt mærke at man ikke er helt ung længere. En diæt af chips, fritter, burger og diverse sukkerholdigdrikke er ikke lige det som krop er mest tilfreds med.

utyske (40759) skrev:
Det er altid morsomt at se hvad præcis Ekstra Bladet og befolkningen beslutter sig at whine over. Nu kaster EB sig åbenbart over kontrolafgifter, som DSB udskriver, når folk ikke køber billetter og fx. fartbøder, som politiet udskriver.

Jeg forstår virkelig ikke harmen omkring sådanne ting, fordi man styrer jo selv om man får en af delene og især argumentet "pengemaskine" går henover hovedet på mig. Hvis man nu bare holder fartgrænserne, så er der jo ingen pengemaskine over det.

Forstår det heller ikke når det kommer til DSB/Metro selskabet og den slags. Det er vel folks eget ansvar at få købt den skide billet. Det er vel først et problem hvis billet/zonesystemet direkte er lavet efter at folk skal tage fejl. En anden vinkel der helt sikkert mangler er at man slet ikke har taget stilling til hvad det koster DSB og de andre at have kontrollørerne ansat. De 118 mio. er jo bruttobeløb for DSB. Nu har jeg ingen ide om hvad en kontrollør får i løn, men tænker at det vel er omkring 350.000 - 400.000 med feriepenge og andre overhead omkostninger. Det vil give at der er ansat mellem 295 og 337 kontrollører i DSB. Umiddelbart synes jeg ikke det virker som tal der er for høje i forhold til virkeligheden. Hvis dette også er tilfældet så tror jeg gerne at DSB (ud fra et rent økonomisk synspunkt) vil spare de stillinger væk, hvis de kunne være 100% sikker på at alle passagerer havde gyldig billet.

Hvad angår Politiet så forstår jeg godt lidt at problematikken. Umiddelbart synes jeg at det er problematisk hvis der budgetlægges efter en hvis indtægt i forbindelse med bøder og dette budget indgår i den daglige drift. Det vil jo netop give et incitament for politiet at udskrive flere bøder for at få råd til andre opgaver. Min umiddelbare tanke ville være at alle bødeindtægter skulle gives videre til velgørende formål eller ligende. Dette er dog heller ikke helt uden problemer, for hvordan skulle disse organisationer udvælges.

Skriv ny kommentar: