Har bare slappet af i dag med kaffe og en håndfuld afsnit af Fringe. Hvor jeg dog elsker mit Neflix! Begyndte forfra på serien i går. Jeg startede på den, da 6'eren begyndte at genudsende første sæson for noget tid siden, men jeg missede et par afsnit og droppede den igen - til min store irritation, for jeg syntes egentligt, at den var fed. Men så er det jo godt, at den findes på dansk Netflix.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Thomsen (eller andre) - kender du Jack Hills 'Spider Baby'? Denne
Har aldrig hørt om den men fandt til en 50'er den anden dag og den lød interessant... Og så er den jo med Sid Haig og den mand er jo skræmmende i sig selv ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har aldrig hørt om den men fandt til en 50'er den anden dag og den lød interessant... Og så er den jo med Sid Haig og den mand er jo skræmmende i sig selv ;p
Tror sgu jeg prøver at melde mig ind på 18Frames igen...på Producerlinjen.
Desuden er jeg i gang med at lave 5 brætspil...så hvis min fremtid kunne bestå af et 20-25 timers job, design af brætspil og fritidsproducer, så ville det satme være fedt!
De fem brætspil er indenfor følgende kategorier:
Sci-fi til de mere brætspilsinteresseret Et spil om at lave en filmsamling - den fra starten laves på en måde, så den kan blive en app Et børnespil To quiz-spil - en med spørgsmål om Danmark og en musikquiz
Sidder i sommerhus på Fyn. 4 børn, men de 3 sover lige nu, så her er ret roligt. Sad og så Netflix-film til kl. 4 i nat. Der er nemlig et ok net her, selv om vi er ret langt væk fra alt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#40771 MMB 13 år siden
Øv :)
#40772 Thomsen 13 år siden
#40773 wimmie 13 år siden
Denne
#40774 Collateral 13 år siden
Den er fremragende: http://sorensencinema.blogspot.dk/2012/07/anmeldel... !
#40775 wimmie 13 år siden
Nice! Tak - fin anmeldelse. Nu glæder jeg mig bestemt til at se den :)
#40776 Collateral 13 år siden
#40777 Skeloboy 13 år siden
Desuden er jeg i gang med at lave 5 brætspil...så hvis min fremtid kunne bestå af et 20-25 timers job, design af brætspil og fritidsproducer, så ville det satme være fedt!
De fem brætspil er indenfor følgende kategorier:
Sci-fi til de mere brætspilsinteresseret
Et spil om at lave en filmsamling - den fra starten laves på en måde, så den kan blive en app
Et børnespil
To quiz-spil - en med spørgsmål om Danmark og en musikquiz
#40778 DarkLight 13 år siden
#40779 davenport 13 år siden
Sad og så Netflix-film til kl. 4 i nat. Der er nemlig et ok net her, selv om vi er ret langt væk fra alt.
#40780 Thomsen 13 år siden