Gravatar

#40781 wimmie 13 år siden

Thomsen (40780) skrev:
#73 - Ja, som Collateral skrev, så er den fremragende. Det er nok mere syret exploitation end gys, men den er ret underholdende.

Cool :D
Det er altid dejligt at gøre et godt køb når man satser ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#40782 Collateral 13 år siden

Thomsen (40780) skrev:
#73 - Ja, som Collateral skrev, så er den fremragende. Det er nok mere syret exploitation end gys, men den er ret underholdende.

Den har lidt klassisk gyserstemning grundet belysningen og atmosfæren. Men ja helt enig i at den er ret syret :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#40783 dyg 13 år siden

Jeg så lige en "ny" Windows 8 reklame på TV2.. Der bliver sunget noget med "where I wanna be" af en yndig dame. Kan nogen fortælle mig, hvem hun er?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#40784 dyg 13 år siden

Jeg sidder og kigger på frimærker.

Historien bag: Min farfar døde for 2-3 år siden, og jeg arvede hele hans herlige frimærkesamling. Men som jeg allerede dengang vidste, så har den stået bagerst i garderobeskabet og samlet støv. Derfor skal alle 4-5 ringbind + 8-9 hæfter/bøger med frimærker nu til Århus Frimærkeklub og vurderes af kompetente folk. Der er en lille håndfuld frimærker, som måske kunne være en skilling værd, ellers er der bare en hel masse, der garanteret ikke er noget værd.

Men det bliver spændende at få nogle, der ved hvad de taler om, til at kigge samlingen hurtigt igennem og komme med et bud på værdien heraf.
Gravatar

#40785 wimmie 13 år siden

dyg (40784) skrev:
Jeg sidder og kigger på frimærker.

Historien bag: Min farfar døde for 2-3 år siden, og jeg arvede hele hans herlige frimærkesamling. Men som jeg allerede dengang vidste, så har den stået bagerst i garderobeskabet og samlet støv. Derfor skal alle 4-5 ringbind + 8-9 hæfter/bøger med frimærker nu til Århus Frimærkeklub og vurderes af kompetente folk. Der er en lille håndfuld frimærker, som måske kunne være en skilling værd, ellers er der bare en hel masse, der garanteret ikke er noget værd.

Men det bliver spændende at få nogle, der ved hvad de taler om, til at kigge samlingen hurtigt igennem og komme med et bud på værdien heraf.

Spændende :D
Giv lige en update når du har fået en vurdering.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#40786 elwood 13 år siden

Hmm de eneste jeg har set er noget med et rockband af en art, og så en hvor det nærmest er ren stomp.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40787 dyg 13 år siden

@Elly - Denne er noget poppet/glad. Jeg er sikker på, at jeg har set hende før, måske i den amerikanske The Voice (eller også er hun bare kendt sangerinde..).

@Wimse - Will do :)
Gravatar

#40788 Steffan Rasmussen 13 år siden

dyg (40783) skrev:
Jeg så lige en "ny" Windows 8 reklame på TV2.. Der bliver sunget noget med "where I wanna be" af en yndig dame. Kan nogen fortælle mig, hvem hun er?

Har nu også set den, og er også interesseret.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#40789 elwood 13 år siden

hehe du tyvstjæler et nickname som en anden bruger engang kaldte mig tsk tsk.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40790 dyg 13 år siden

Det ved jeg godt, men det hænger ved!

Skriv ny kommentar: