Thomsen - Hvordan gik det min dit uni-problem om at du ikke kunne forsætte?
Der er ikke rigtigt nogen afklaring. Men det ser ud til, at jeg når over målstregen i forhold til slutlån, og så kan det egentligt være lige meget, om jeg afleverer opgaven nu eller i næste semester sammen med specialet. Jeg fortsætter bare med at skrive på den, så den kan ligge klar, inden jeg går igang med specialet til februar.
Jeg har dog hørt fra flere nu, at vores studienævn åbenbart kan være meget tunge at danse med. Jeg snakkede bl.a. med en pige i går, som havde ventet fire måneder på at få godkendt noget merit fra udlandet. Hun måtte true dem med retssag, fordi de ikke alene ikke ville give merit, men pludseligt fandt ud af, at noget hun havde fået meritoverført tidligere, ville de alligevel ikke godkende. På det tidspunkt stod hun og havde skrevet under på sin specialekontrakt, fordi studienævnets sekretær havde sagt, at det kunne hun roligt gøre, for hun ville helt sikkert få godkendt sin merit.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Dato/tidspunkt Sted Hændelse 26-10-2012 03:35 Taulov Pakkecenter (TLP), Danmark Forsendelsen er på vej 25-10-2012 21:32 Taulov Pakkecenter (TLP), Danmark Forsendelsen er på vej 25-10-2012 04:13 Taulov Pakkecenter (TLP), Danmark Forsendelsen er på vej 24-10-2012 19:45 Taulov Pakkecenter (TLP), Danmark Forsendelsen er på vej 24-10-2012 16:00 Oplysning om forsendelsen er modtaget
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Ah. Fik lige opgraderet mit net gratis til 50/5 Mbit resten af året (fra 20/2). Tjekkede også lige mit forbrug. Jeg er stadigvæk ikke i nærheden af at ramme YouSees meget omdiskuterede "fair use"-grænser. Men mit forbrug er godt nok eksploderet, siden jeg fik Netflix.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#40841 Takfornu 13 år siden
#40842 tiany 13 år siden
Lana Wachowski Reveals Suicide Plan, Painful Past in Emotional Speech
#40843 Highland Park 13 år siden
http://www.hollywoodreporter.com/news/lana-wachows...
#40844 Thomsen 13 år siden
Der er ikke rigtigt nogen afklaring. Men det ser ud til, at jeg når over målstregen i forhold til slutlån, og så kan det egentligt være lige meget, om jeg afleverer opgaven nu eller i næste semester sammen med specialet. Jeg fortsætter bare med at skrive på den, så den kan ligge klar, inden jeg går igang med specialet til februar.
Jeg har dog hørt fra flere nu, at vores studienævn åbenbart kan være meget tunge at danse med. Jeg snakkede bl.a. med en pige i går, som havde ventet fire måneder på at få godkendt noget merit fra udlandet. Hun måtte true dem med retssag, fordi de ikke alene ikke ville give merit, men pludseligt fandt ud af, at noget hun havde fået meritoverført tidligere, ville de alligevel ikke godkende. På det tidspunkt stod hun og havde skrevet under på sin specialekontrakt, fordi studienævnets sekretær havde sagt, at det kunne hun roligt gøre, for hun ville helt sikkert få godkendt sin merit.
#40845 dyg 13 år siden
Dato/tidspunkt Sted Hændelse
26-10-2012 03:35 Taulov Pakkecenter (TLP), Danmark Forsendelsen er på vej
25-10-2012 21:32 Taulov Pakkecenter (TLP), Danmark Forsendelsen er på vej
25-10-2012 04:13 Taulov Pakkecenter (TLP), Danmark Forsendelsen er på vej
24-10-2012 19:45 Taulov Pakkecenter (TLP), Danmark Forsendelsen er på vej
24-10-2012 16:00 Oplysning om forsendelsen er modtaget
#40846 lagoni 13 år siden
#dyg - færre og færre bruger vist PostDK, så de bliver nok nødt til at sende internet for at ha' kunder :)
#40847 wimmie 13 år siden
Du mener at der måske ér nogen der farer rundt på Taulov Pakkecenter og afleverer pakker til hinanden`:D
Måske spiller de pakkeleg med dem også ;)
#40848 Thomsen 13 år siden
#40849 dyg 13 år siden
#40848 - Hvor højt ligger deres fair use grænse?
#40850 Highland Park 13 år siden