Gravatar

#40831 dyg 13 år siden

Tøvede lidt ved middagstid, da tilmeldingen til Berlin Marathon åbnede, efter 1½ time fik jeg meldt mig til, og nu 3½ time efter de satte 40000 startnumre til salg er der udsolgt! Det er ekstremt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#40832 Wangsgaard 13 år siden

Thomsen - Hvordan gik det min dit uni-problem om at du ikke kunne forsætte?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#40833 elwood 13 år siden

Har lige skrevet en kladde mail til vervemusic, så den er klar til og blive sendt, fordi sådan som det ser ud nu, så ser det ikke ud til, hverken tiany eller udnertegnede skal til koncert på Lørdag, jeg har ikke sendt den endnu, men gør det nok snart, fordi jeg synes de bør overveje en anden partner i forb. med presale tickets, for det her er under alt kritik, sådan som det ser ud indtil videre, fingre krydset fortsat dog. Men ja hun kommer vel til DK igen en anden gang, hvis det går galt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40834 elwood 13 år siden

Og lige i det jeg havde skrevet den kladde fik jeg svar fra billet folkene, som har ændret min billet til office location, dvs. blot medbring udprint og ID, så nu er jeg glad igen. self. ikke hvis jeg blir nægtet adgang på Lørdag, men jeg tviler nu 8-)

Selv om det er ordnet nu, så synes jeg satme detvar close call aligevel, og jeg havde jo ikke modtaget dem endnu aligevel.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40835 Neranders 13 år siden

Under en lektion i dag, fik vi besøg af skolens internationale kontor, for at fortælle, hovedsageligt de danske studerende om deres muligheder for at komme et semester til udlandet.

Enten kan jeg gå igennem skolen og tage til en af deres samarbejdspartnere og komme til enten Australien, Skotland eller Irland (mine præferencer ud fra listen af samarbejdspartnere) eller jeg kan stå for tingene selv (med den hjælp og støtte edu-danmark.dk nu kan tilbyde) og søge adskillige universiteter i Australien (igen egen præference ud fra deres liste over samarbejdspartnere). Har ikke besluttet mig helt for, hvilken vej jeg vil gå endnu.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#40836 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg er i gang med et gensyn med "Matador" på dvd. Det er mig stadig en stor gåde hvordan man kunne sælge den serie til 1500 kr. eller deromkring med en god smag i munden og ovenikøbet påstå, at den er blevet digital restaureret. Er du gal, hvor er der meget snavs og billedstøj på.
Gravatar

#40837 The Insider 13 år siden

#40836, yeah, tænkte det samme, da jeg så den sidst. Og med alle de penge, de har tjent på den boks, er det bare ikke godt nok, at man ikke har lavet en HD-restaurering endnu.
War. War never changes.
Gravatar

#40838 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

#40837 -

Ja, så vidt jeg kan læse mig til, er den optaget på 16 mm. og jeg har set nogle ret gode eksemplarer på BD, taget fra 16 mm. kopier, så de burde kunne få noget godt ud af den.

Der er jo oss' et marked for en HD-udgave, både til hjemmemarkedet og til diverse tv-kanaler udenfor landets grænser, så ja, det er virkelig underligt.

Men hey, den kommer sikkert til at se ligeså skidt ud i HD.
Gravatar

#40839 misuma 13 år siden

Overvejer seriøst at smutte i køjen allerede nu....hvilket jeg sikkert vil fortryde mellem 3 og 4 i nat.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#40840 HonoDelLoce 13 år siden

F*** det shit, den D-link-router jeg har købt er da det argeste lort jeg nogensinde har haft fingrene i! Og så får 1499kr !

Ikke nok med, at den åbenbart fejler fuldstændigt hele tiden med hensyn til at lade (nogle af) brugerne komme på https-sider, så smider den simpelthen også bare den trådløse forbindelse hele tiden!

Ud med det lort igen!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: