Jeez, det blæser godt nok. Er Sandy slået et smut forbi Frederiksberg på vej mod NY?
Har tændt op i nogle stearinlys, brygget en kop kaffe og hygger med en fagbog. Jeg sidder og overvejer, hvornår jeg kan tillade mig at overspringshandle med et afsnit Fringe. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Så er der søgt endnu 2 jobs, efter jeg lige fik en heads up i netværket. Nu er det vidst også fint for i dag... Synes egentlig jeg har gjort det ganske godt. Nogle dage er man bare mere motiveret end andre, og i dag (en mandag, mind you!) var en af de bedre.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Suk... Alle vores møbler og alt vores tøj står i stuen, da vores soveværelse fik ordnet gulv torsdag og fredag, og i dag skulle der så males, så vi kunne flytte vores ting tilbage i morgen..
Jeg har taget en hjemme-arbejdsdag, så jeg har siddet herhjemme og ventet på maleren, der skulle komme i dag. Men nu hvor klokken er 15 har jeg endnu ikke set noget til maleren, hvilket betyder at han/hun ikke når at komme og blive færdig i dag, hvilket betyder, at vi ikke når at flytte alt vores lort tilbage i morgen og dermed skal bo i et kæmpe rod een dag mere, hvilket irriterer os begge uendeligt meget allerede. Desuden betyder det, at enten kæresten eller jeg skal tage en hjemmearbejdsdag igen i morgen. ARGH!
Værs af det hele, malerselskabet kunne ikke få fat i maleren og ved ikke, hvorfor han/hun ikke har været her.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#40871 Ericmase 13 år siden
Næ nej! Vi er 3!
#40872 HonoDelLoce 13 år siden
Det hvide snit?
#40873 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#40874 davenport 13 år siden
#40875 Thomsen 13 år siden
Har tændt op i nogle stearinlys, brygget en kop kaffe og hygger med en fagbog. Jeg sidder og overvejer, hvornår jeg kan tillade mig at overspringshandle med et afsnit Fringe. :-)
#40876 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Joss Whedon taler om Romney! Det er god spas. :D
#40877 Highland Park 13 år siden
http://latimesblogs.latimes.com/lanow/2012/10/dire...
#40878 davenport 13 år siden
Nu er det vidst også fint for i dag... Synes egentlig jeg har gjort det ganske godt. Nogle dage er man bare mere motiveret end andre, og i dag (en mandag, mind you!) var en af de bedre.
#40879 Highland Park 13 år siden
Zomney 2012: President Evil!
#40880 dyg 13 år siden
Jeg har taget en hjemme-arbejdsdag, så jeg har siddet herhjemme og ventet på maleren, der skulle komme i dag. Men nu hvor klokken er 15 har jeg endnu ikke set noget til maleren, hvilket betyder at han/hun ikke når at komme og blive færdig i dag, hvilket betyder, at vi ikke når at flytte alt vores lort tilbage i morgen og dermed skal bo i et kæmpe rod een dag mere, hvilket irriterer os begge uendeligt meget allerede. Desuden betyder det, at enten kæresten eller jeg skal tage en hjemmearbejdsdag igen i morgen. ARGH!
Værs af det hele, malerselskabet kunne ikke få fat i maleren og ved ikke, hvorfor han/hun ikke har været her.