Gravatar

#40871 Ericmase 13 år siden

misuma (40868) skrev:
Læser flere steder at Spiderman udkommer 6/11 hvilket min indre skeptiker ikke tør håbe på. Jeg glæder mig rigtigt meget til gensynet.

Batsy (40869) skrev:
Så vi 2!

Næ nej! Vi er 3!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#40872 HonoDelLoce 13 år siden

bhs (40870) skrev:
Du husker godt og det må vi fikse på et tidspunkt ;)

Det hvide snit?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#40873 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg har lige genset "Eraser", det er en skidt film, men det er jo altid rart at se James Coburn gøre sin ting.
Gravatar

#40874 davenport 13 år siden

Har lige lavet budget til banken, opsagt ViaSat da vi aldrig ser tv, og søgt to jobs. Og den er ikke engang 12 endnu...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40875 Thomsen 13 år siden

Jeez, det blæser godt nok. Er Sandy slået et smut forbi Frederiksberg på vej mod NY?

Har tændt op i nogle stearinlys, brygget en kop kaffe og hygger med en fagbog. Jeg sidder og overvejer, hvornår jeg kan tillade mig at overspringshandle med et afsnit Fringe. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#40876 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Joss Whedon taler om Romney! Det er god spas. :D
Gravatar

#40877 Highland Park 13 år siden

Retsmedicineren om salig Tony Scotts helbred:
http://latimesblogs.latimes.com/lanow/2012/10/dire...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#40878 davenport 13 år siden

Så er der søgt endnu 2 jobs, efter jeg lige fik en heads up i netværket.
Nu er det vidst også fint for i dag... Synes egentlig jeg har gjort det ganske godt. Nogle dage er man bare mere motiveret end andre, og i dag (en mandag, mind you!) var en af de bedre.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40879 Highland Park 13 år siden

#40876: Ha! Den mand er så cool. :)

Zomney 2012: President Evil!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#40880 dyg 13 år siden

Suk... Alle vores møbler og alt vores tøj står i stuen, da vores soveværelse fik ordnet gulv torsdag og fredag, og i dag skulle der så males, så vi kunne flytte vores ting tilbage i morgen..

Jeg har taget en hjemme-arbejdsdag, så jeg har siddet herhjemme og ventet på maleren, der skulle komme i dag. Men nu hvor klokken er 15 har jeg endnu ikke set noget til maleren, hvilket betyder at han/hun ikke når at komme og blive færdig i dag, hvilket betyder, at vi ikke når at flytte alt vores lort tilbage i morgen og dermed skal bo i et kæmpe rod een dag mere, hvilket irriterer os begge uendeligt meget allerede. Desuden betyder det, at enten kæresten eller jeg skal tage en hjemmearbejdsdag igen i morgen. ARGH!

Værs af det hele, malerselskabet kunne ikke få fat i maleren og ved ikke, hvorfor han/hun ikke har været her.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: