Gravatar

#4081 tiany 15 år siden

Sov rigtig dejligt længe i dag. Stod op og fik noget morgenmad/middagsmad. Herefter besluttede vi os for at få gjort lidt rent. Da det var gjort kørt vi på forbrændningen med alle papkasser, skrammel og juletræsrester. Til trods for at det stod ned i stænger, var der fyldt med mennesker, men vi kom da af med tingene.

Da vi kom hjem fik jeg vasket op - har jeg nogensinde fortalt at jeg glæder mig til den dag, jeg får en opvaskemaskine. Herefter rensede vi afløbet på vasken i badeværelset, som var stoppet helt til af mit ustyrlige hår.

Nu sidder jeg og slapper lidt af med en bog, mens kæresten spiller Fallout 3.

I morgen vil vi køre et smut i IKEA, da vi mangler endnu et skab til dvd filmene og lidt små ting. På den måde får vi nyt pap til endnu en tur på forbrændningen.
Valar morghulis
Gravatar

#4082 elwood 15 år siden

Nu sidder jeg og slapper lidt af med en bog.... mens kæresten spiller Fallout 3

Hehe hvor lyder det idyllisk 8-)

Det farlige ved skabe købt i Ikea til DVD film, er at næste gang man vil ha en til, så er ens model udgået.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4083 tiany 15 år siden

#4082 Heldigvis er det ikke sket for os endnu - det er skab nummer 3 vi skal have. Jeg havde ellers lovet kæresten at 2 skabe ville være nok mens vi bor i vores nuværende lejlighed, men når man så ser sådan et halv tomt skab får man bare en ustyrlig lyst til at købe film. Så nu ligger filmene oven på skabene og hans xbox360 og ps3 spil er forvist til en anden hylde. Så det er vist på tide at vi får et skab mere :)
Valar morghulis
Gravatar

#4084 davenport 15 år siden

Har lige ordnet ALT papir i huset, hvilket vil sige at BS-ting er sat i rækkefølge, bankting samlet, lønsedler ordnet, forsikringer osv, osv.
Jeg er en skovl til den slags, så det havner altid i en bunke, der bare vokser.
Men min svigerfar ønskede et overblik, da vi har snakket lidt om at se på budget med os (han er en haj til den slags), og jeg ved at han vil ryste på hovedet over mig, hvis det ikke er iorden. Så derfor!
Det er nu også meget rart.

Der er mødregruppe i vores hus i morgen, så jeg skal gøre rent kollektivt om lidt... Har nu mere lyst til at sidde med en kold øl....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4085 elwood 15 år siden

#4083 Det skete for mig, så indtil videre jeg jeg det her runde opbevaringings modul, hvor man har ret stor plads til udbygning.

Jeg ved ikke lige hvilken model det er, men nogen kalder det vidst nok Bord

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4086 tiany 15 år siden

#4084 - Det kender jeg godt. Smider også alt mit papir i en bunke og når den så er blevet stor nok rydder jeg op i den og sætter tingene i mapper.


#4085 - Vi bruger Bertby vitrineskabe. Det virker fint nok for os, men det vil nok blive et problem når samlingen når en vis størrelse :)
Valar morghulis
Gravatar

#4087 lagoni 15 år siden

#4086 - er I medlem af Ikea Family? De har nemlig tilbud på det der vitrineskab i denne måned hvis man er medlem.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4088 elwood 15 år siden

#4087 Ikea Familen ?

Det lyder ret Mafia agtigt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4089 tiany 15 år siden

#4087 Det er vi medlem af, men havde faktisk ikke set at den var på tilbud - men det er da super, så spare vi lige nogle penge der :)
Valar morghulis
Gravatar

#4090 Bony 15 år siden

Ikea Family. Jeg tilmeldte mig for syv måneder siden og har stadig ikke set eller hørt skyggen af et medlemsskab. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: