Bor i den samme by som mine forældre men ser dem mindre end mine svigerforældre som bor 30-40km herfra. Men det gør det faktisk bedre, er altid glad for at se mine forældre, mens jeg kan blive træt af svigermekanikken.
#809 hehe kender det alt for godt, jeg bor så et chuck norris stenkast fra min far, ikke længere end jeg kan komme derhen på 10-15 min, men stadig langt nok til at vi ikke kan se hinandens hjem.
han har også fået hjælp med huset en del gange.
Men hans version med det du nævner er "vi skal jo til din kusines føsdag på fredag, det ved du godt ikke?"
Mig "ehmm ok det var jeg ik lige klar over"
fantastisk 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har lige foretaget en hurtig omgang rengøring og nu skal jeg, efter en kop kaffe, have trukket netværkskabel til mit anlæg, så PS3'eren, HD DVD-afspilleren og HTPC'en kan få noget kabel at arbejde med, i stedet for det der trådløse snask.
#811 tiany 16 år siden
Men det gør det faktisk bedre, er altid glad for at se mine forældre, mens jeg kan blive træt af svigermekanikken.
#812 dyg 16 år siden
#813 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#814 elwood 16 år siden
han har også fået hjælp med huset en del gange.
Men hans version med det du nævner er "vi skal jo til din kusines føsdag på fredag, det ved du godt ikke?"
Mig "ehmm ok det var jeg ik lige klar over"
fantastisk 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#815 mr gaijin 16 år siden
#816 elwood 16 år siden
Genialt køretillæg, skat ser hel rødt hver gang de modtager mine oplysninger 8-)
(håndgranater er pefekte til bordtennis)
#817 wiseguy 16 år siden
#818 cyberzed 16 år siden
#819 elwood 16 år siden
Er på 19 indtil videre.
går bedre her end på ham christians film quiz 8-)
#820 filmz-Kadann 16 år siden