Gravatar

#4071 filmfan 15 år siden

#4059

Tak, tak , tak ... for at gøre opmærksom på de youtube-video'er hvor Clinton får luft for den frustration, som mange har delt med ham i nu adskillige år ... jeg håber at dette interview, for eftertiden vil fremstå som en gravskrift over en særdeles gusten periode i USA's historie.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#4072 Highland Park 15 år siden

#4070: Tak for linket Elwood. Det er interessant at opleve en anden side af Jon Stewart. Men det ærgrer mig meget, at han aldrig får mulighed for at fuldende sin argumentation. Sikke et par fjolser - især butterflyklovnen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4073 gi-jones 15 år siden

#4070: Hold kæft han er sej :) Det er fandme godt nok modigt at stille op til den slags.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4074 elwood 15 år siden

Hehe yep Jon Stewart er for sej, han sætter dem satme på plads.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4075 tiany 15 år siden

Har set lidt håndbold - det var jo en fornøjelse og se at landsholdet intet problem havde med Brasilien, men det burde de jo heller ikke have :)

Nu sidder jeg og surfer lidt rundt på nettet, mens jeg hører noget godt musik.
Valar morghulis
Gravatar

#4076 intak 15 år siden

Sej klip med Jon Stewert, og hold da kæft ham "bow-tie" fyren er dum at høre på!

Lige nu sidder jeg og leger med min nye Macbook, virkelig en lækker maskine! Første møde jeg har med Mac OS X og det virker fedt nok, dog lidt svært at bruge når man plejer at bruge windows!
Gravatar

#4077 elwood 15 år siden

Ser og ser Låseby svendsen the movie... ja det er vel ham den der forhandleren handler om ikke ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4078 mr gaijin 15 år siden

Har en nattevagt i en hotelreception. Rart at få penge for at sidde og lave ikke så meget. Jeg skulle have taget et par film med.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4079 filmfan 15 år siden

Sidder og lytter til filminstruktøren og skribenten Christian Braad Thomsens radioprogram om jazz-saxofonisten Stan Getz.

Programmet (og andre spændende ting) kan høres på "Den2Radio" (http://www.den2radio.dk/) ... en netradio, der fungerer som et godt supplement til Danmarks Radio i en tid hvor public service-begrebet ikke står i høj kurs.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#4080 filmz-jonasgr 15 år siden

Har lige læst noget om hvordan livet var for de kvindelige slaver at arbejde på plantager. Hvilken form for arbejde de lavede og diverse. Vi er kommet til feminisme i vores kursus og jeg er den heldige som skal være moderator. Så skal have lavet en masse spørgsmål. Og selvfølgelig er det den kursusgang hvor vi skal læse flest sider, ca. 100 mod normalt ca. 50.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: