Pointen er såmænd også blot, at det allerede er sket én gang. :)
Og det har du selvfølgelig ret i, at det er. Men det er "uden for kontekst" i min terminologi, så længe den serie ikke har indflydelse på det univers, der er i filmene (om der er referencer i den fjerde film til serien ved jeg ikke noget om, men jeg forestiller mig det ikke?).
Det er ren og skær på det store lærred jeg hentyder til, når jeg udtrykker min frygt for fremtiden :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Tja, en del pisker en stemning op om Lucas' produkter, men glemmer ofte, at Lucas har været vidt omkring i sine salgs-eksperimenter.
Der har været fjollede animerede serier fra 80'erne, der har været børnefilm med Ewoks, der har været Young Indiana Jones, der har endda været et juleprogram med sang og dans osv. Så det er svært at se hvad præcis Disney skulle kunne gøre ved disse titler, som ikke allerede er forsøgt og ofte forsøgt dårligt. :)
Tja, en del pisker en stemning op om Lucas' produkter, men glemmer ofte, at Lucas har været vidt omkring i sine salgs-eksperimenter.
Der har været fjollede animerede serier fra 80'erne, der har været børnefilm med Ewoks, der har været Young Indiana Jones, der har endda været et juleprogram med sang og dans osv. Så det er svært at se hvad præcis Disney skulle kunne gøre ved disse titler, som ikke allerede er forsøgt og ofte forsøgt dårligt. :)
Jamen, jeg er ganske enig.
Faktisk så enig, at jeg i lige nøjagtig Star Wars-regi kan have et (skrøbeligt) håb om, at Disney kan være med til at gøre den franchise interessant igen.
Som sagt har alt det udenoms-pjat bare heldigvis ikke rokket ved det originale univers i Indy-sagaen (efter min mening ;) ), udover at det måske har været medvirkende faktor i den lange pause mellem film tre og fire.
Det har det desværre i Star Wars, hvor jeg finder de tre prequels dybt...... Overflødige i bedste fald :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Har lige været gennem et døgn, hvor banken har spillet en væsentlig rolle. De ville ikke hjælpe med vores regninger, og gerne have at vi sælger bilen, som er vores livslinje til omverdenen. Men jeg snakkede med min mor i aftes, og hun mente nok de kunne hjælpe os, til vi er ovenpå igen. Det lager min søster arbejder på mangler så folk på daghold, så jeg har lige sendt en ansøgning fra både Obersten og mig, så hvis vi begge kan komme derud, er vi reddet, og kan beholde bilen. Det er til en væsentlig lavere løn end jeg er vand til, men nu er det alt eller intet, og alt kan hjælpe.
Helmer: vi har ikke sagt noget endnu, så lige hush!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige opdaget, at Sortebro Kro i Odense, som skulle være Michelin-værdi, har Foie Gras på menuen...dvs. det gavekort til 1000 kr. mig og kæresten har, nok ikke skal bruges alligevel. Hun er meget treehugger, nemlig :)
Har lige fået nyt visa-kort, hvilket blev indviet med første transaktion i dag: 7000kr på ny seng (incl madras, hovedgærde og transport hjem fra Ikea). Nu venter jeg bare på, at den ankommer, så jeg skal slæbe 170kg seng op i det tomme soveværelse.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#40921 HonoDelLoce 13 år siden
Åh. Jamen den serie er jeg for så vidt fuldkommen ligeglad med :) Lidt ligesom alle animations-serierne omkring Star Wars-universet :)
#40922 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Pointen er såmænd også blot, at det allerede er sket én gang. :)
#40923 HonoDelLoce 13 år siden
Og det har du selvfølgelig ret i, at det er. Men det er "uden for kontekst" i min terminologi, så længe den serie ikke har indflydelse på det univers, der er i filmene (om der er referencer i den fjerde film til serien ved jeg ikke noget om, men jeg forestiller mig det ikke?).
Det er ren og skær på det store lærred jeg hentyder til, når jeg udtrykker min frygt for fremtiden :)
#40924 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#40925 HonoDelLoce 13 år siden
Jamen, jeg er ganske enig.
Faktisk så enig, at jeg i lige nøjagtig Star Wars-regi kan have et (skrøbeligt) håb om, at Disney kan være med til at gøre den franchise interessant igen.
Som sagt har alt det udenoms-pjat bare heldigvis ikke rokket ved det originale univers i Indy-sagaen (efter min mening ;) ), udover at det måske har været medvirkende faktor i den lange pause mellem film tre og fire.
Det har det desværre i Star Wars, hvor jeg finder de tre prequels dybt...... Overflødige i bedste fald :)
#40926 davenport 13 år siden
Det lager min søster arbejder på mangler så folk på daghold, så jeg har lige sendt en ansøgning fra både Obersten og mig, så hvis vi begge kan komme derud, er vi reddet, og kan beholde bilen. Det er til en væsentlig lavere løn end jeg er vand til, men nu er det alt eller intet, og alt kan hjælpe.
Helmer: vi har ikke sagt noget endnu, så lige hush!
#40927 Skeloboy 13 år siden
#40928 Skeloboy 13 år siden
#40929 gi-jones 13 år siden
#40930 dyg 13 år siden