Ingen problem overhovedet mht placering. Der er frit udsyn.
Og ja, min Return of the Jedi plakat kommer op, når jeg har fixet rammen. Og skal måske have mig lidt mørklægning, da patiennerne ikke holder alt lyset ude her om dagen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja, et mørklægningsgardin, plakater, sortmalede æggebakker på væggene (for lydisolering) og en spændetrøje eller to (så gæsterne ikke sidder uroligt i stolen) er også mulige forbedringer. Jeg synes også, at der mangler et bord til kaffen.
#8169 tillykke jeg husker selv den dag min anden niece blev født det var 2 år siden da Roskilde festival var i fuld gang nemlig 07.07.07 og næsten hver gang jeg ser hende tænker jeg altid på mit ynglings band http://cphrec.dk/content/albums/Nephew/Covers%20-%...
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det har ellers været en travl weekend. Fredag var vi til 18års fødselsdag til kl. 23, og lørdag sov jeg kun lidt længe. Så op og rigge den anden stue til, indtil klokken 15, hvor jeg ville i bad. Ingen varmt vand. Fyret var gået ud.. Så trykker jeg på reset, og der begynder at lugte af gas. (Har naturgasfyr) - slukker på kontakten, og tager et meget koldt bad.. Så ud af døren og i hast over til de grå, hvor Obersten skal bade, da hun er for fin til at bade køligt, fordi... Vi skulle nemlig til sølvbryllup.. Så i hast til fest indtil kl. 3 i nat. Jeg vågnede klokken 8 igen, og gik ind i den nye stue og så et afsnit Enterprise og X-files, indtil... Vi skulle over og se de grås nye hundehvalp: http://img20.imageshack.us/i/bellallx.jpg/ Og nu nærmer det sig sku snart sengetid. Og da jeg er selv på pinden hele ugen, skal jeg have min kollegas samtaler fra kl. 8.00 om morgenen. (Plejer at møde halv ni og drikke kaffe...) Travl uge der byder på 2 køretimer, 1 studenterfest og et bryllup... Sigh!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#8187 Min søster og hendes kæreste har længe forsøgt at få et barn. Det er meget passende at det så lykkes på den dag, hvor manden bag [url= melodi[/url] også har fødselsdag. Mission accomplished :) Det er den melodi jeg vil tænke på så ;)
Dave - Hyggeligt rum du har fået lavet dig der. Som frøkenen var inde på tidligere, så ville jeg nok også foreslå noget mørklægning. Har du desuden tænkt på at få afmaskning på det lærred der? Synes desuden at det buler lidt, hist og her, så nu du har fået et dedikeret rum til hjemmebio, var det måske en idé med et fastramme lærred? :)
Vi er lige kommet hjem, efter at have været ude og spise rester fra mit studentergilde for familien i går. Ganske hyggeligt (og indbringende) :)
Jeg har desuden snuppet et par afsnit af "Heroes" hver aften og indtil videre er den bestemt ikke værd, at skrive hjem om. Der er meget få ting ved serien, der overhovedet fungerer. Det irriterer mig fx grænseløst, at alle hovedpersonerne heeelt tilfældigt støder ind i hinanden gang på gang, til trods for hvor mange mennesker der rent faktisk bor i USA eller bare i New York. Desuden er ham japaneren Hiro, så overdrevet karikeret at det bliver ufrivilligt morsomt.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#8181 davenport 16 år siden
Og ja, min Return of the Jedi plakat kommer op, når jeg har fixet rammen.
Og skal måske have mig lidt mørklægning, da patiennerne ikke holder alt lyset ude her om dagen.
#8182 Highland Park 16 år siden
#8183 davenport 16 år siden
#8184 Highland Park 16 år siden
Men du kan da også stille vin på det. ;)
#8185 davenport 16 år siden
http://img132.imageshack.us/i/dsc01479n.jpg/
#8186 Michael Andersen 16 år siden
Det er vist det man kalder for en hip cat ;)
#8187 MOVIE1000 16 år siden
#8188 davenport 16 år siden
Det har ellers været en travl weekend. Fredag var vi til 18års fødselsdag til kl. 23, og lørdag sov jeg kun lidt længe. Så op og rigge den anden stue til, indtil klokken 15, hvor jeg ville i bad. Ingen varmt vand. Fyret var gået ud.. Så trykker jeg på reset, og der begynder at lugte af gas. (Har naturgasfyr) - slukker på kontakten, og tager et meget koldt bad..
Så ud af døren og i hast over til de grå, hvor Obersten skal bade, da hun er for fin til at bade køligt, fordi...
Vi skulle nemlig til sølvbryllup..
Så i hast til fest indtil kl. 3 i nat.
Jeg vågnede klokken 8 igen, og gik ind i den nye stue og så et afsnit Enterprise og X-files, indtil...
Vi skulle over og se de grås nye hundehvalp: http://img20.imageshack.us/i/bellallx.jpg/
Og nu nærmer det sig sku snart sengetid.
Og da jeg er selv på pinden hele ugen, skal jeg have min kollegas samtaler fra kl. 8.00 om morgenen. (Plejer at møde halv ni og drikke kaffe...)
Travl uge der byder på 2 køretimer, 1 studenterfest og et bryllup...
Sigh!
#8189 Michael Andersen 16 år siden
#8190 Bony 16 år siden
Vi er lige kommet hjem, efter at have været ude og spise rester fra mit studentergilde for familien i går. Ganske hyggeligt (og indbringende) :)
Jeg har desuden snuppet et par afsnit af "Heroes" hver aften og indtil videre er den bestemt ikke værd, at skrive hjem om. Der er meget få ting ved serien, der overhovedet fungerer. Det irriterer mig fx grænseløst, at alle hovedpersonerne heeelt tilfældigt støder ind i hinanden gang på gang, til trods for hvor mange mennesker der rent faktisk bor i USA eller bare i New York. Desuden er ham japaneren Hiro, så overdrevet karikeret at det bliver ufrivilligt morsomt.