Jeg kører ad helvede til, når jeg er fuld. Siger min kæreste. Og jeg kører tit, når jeg er fuld. Det gør man jo. Og synes egentlig selv, jeg kører ret godt, når jeg er fuld. Men hun har nok ret. Og jeg er ret tit fuld. Undskyld.
Mine forældre er lige trådt til, og gjort så vi er ovenpå, beholder bilen og kan slappe af! Kæft hvor er jeg lettet (og pinligt berørt, men det kan ikke hjælpe noget. Desperate mesures)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er træt i hovedet.. Har ventet på en levering fra Ikea i dag, de havde et vindue på 4 timer, men kom alligevel for sent.
Efter de havde leveret, hvad jeg troede de skulle, så gik jeg i gang med at samle tingene. Først et hovedgærde til den nye seng, og derefter selve sengen. Men da jeg gik i gang med at pakke kasserne til sengen ud, opdager jeg, at der simpelthen mangler en kasse! :(
Nu får vi lov til at sove endnu en nat på den gamle seng... Øv! Håber ikke der bliver problemer med at få den sidste kasse leveret i morgen, på trods af, at jeg har skrevet under på, at de har leveret ordren :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#40931 Ericmase 13 år siden
#40932 Thomsen 13 år siden
Det er da godt, man har Netflix.
Tror, jeg vil starte med Paranormal Activity 3, som jeg stadigvæk ikke har fået set.
#40933 Highland Park 13 år siden
#40934 davenport 13 år siden
Kæft hvor er jeg lettet (og pinligt berørt, men det kan ikke hjælpe noget. Desperate mesures)
#40935 Ericmase 13 år siden
#40936 dyg 13 år siden
Efter de havde leveret, hvad jeg troede de skulle, så gik jeg i gang med at samle tingene. Først et hovedgærde til den nye seng, og derefter selve sengen. Men da jeg gik i gang med at pakke kasserne til sengen ud, opdager jeg, at der simpelthen mangler en kasse! :(
Nu får vi lov til at sove endnu en nat på den gamle seng... Øv! Håber ikke der bliver problemer med at få den sidste kasse leveret i morgen, på trods af, at jeg har skrevet under på, at de har leveret ordren :/
#40937 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#40938 tiany 13 år siden
#40939 davenport 13 år siden
#40940 elwood 13 år siden
Bare du ikke bytter rundt på dem :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"