Gravatar

#40931 Ericmase 13 år siden

Lytter lige nu til "Skyfall"-soundtracket og jeg er indtil videre tilfreds. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#40932 Thomsen 13 år siden

Halloween og ikke en skrækfilm at se på nogle af hovedkanalerne... bah!

Det er da godt, man har Netflix.

Tror, jeg vil starte med Paranormal Activity 3, som jeg stadigvæk ikke har fået set.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#40933 Highland Park 13 år siden

En cyklists bekendelser...
http://politiken.dk/indland/ECE1796707/bekend-dine-tohjulede-synder/ skrev:
Jeg kører ad helvede til, når jeg er fuld. Siger min kæreste. Og jeg kører tit, når jeg er fuld. Det gør man jo. Og synes egentlig selv, jeg kører ret godt, når jeg er fuld. Men hun har nok ret. Og jeg er ret tit fuld. Undskyld.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#40934 davenport 13 år siden

Mine forældre er lige trådt til, og gjort så vi er ovenpå, beholder bilen og kan slappe af!
Kæft hvor er jeg lettet (og pinligt berørt, men det kan ikke hjælpe noget. Desperate mesures)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40935 Ericmase 13 år siden

Så er den sædvanlige side når der kommer nyheder om trailers ENDELIG kommet som en app til iPhone og iPad! https://itunes.apple.com/us/app/trailer-addict/id5...
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#40936 dyg 13 år siden

Er træt i hovedet.. Har ventet på en levering fra Ikea i dag, de havde et vindue på 4 timer, men kom alligevel for sent.

Efter de havde leveret, hvad jeg troede de skulle, så gik jeg i gang med at samle tingene. Først et hovedgærde til den nye seng, og derefter selve sengen. Men da jeg gik i gang med at pakke kasserne til sengen ud, opdager jeg, at der simpelthen mangler en kasse! :(

Nu får vi lov til at sove endnu en nat på den gamle seng... Øv! Håber ikke der bliver problemer med at få den sidste kasse leveret i morgen, på trods af, at jeg har skrevet under på, at de har leveret ordren :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#40937 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Hah, jeg har lige set, at King Diamond skal spille på Copenhell 2013, det er ligefør jeg overvejer at ta' med, bare for at se ham. :D
Gravatar

#40938 tiany 13 år siden

Passer hund... Den ligger og snorker i køkkenet. Så jeg vil pakke tøsen i barne vognen og forsøge at få hende til at sove.
Valar morghulis
Gravatar

#40939 davenport 13 år siden

Går og keder mig. Har sat en stor gryde suppe over, så der dufter i det mindste godt, mens jeg keder mig...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40940 elwood 13 år siden

Bare du ikke bytter rundt på dem :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: