1. I kender sikkert det at man er ude og handle og ekspedieten kigger underligt på en, fordi man har købt varer som slet ikke hænger sammen. Berliner, Prinsessestænger, Æbleskiver og Bearnaise sauce. hehe
2. Da jeg kommer hjem og skal til at åbne pakken med berlinerne, læser jeg nogen gange emballagen, hvor ejg får øje på det her: Kan indeholde spor af Nødder, Sesamfrø og Selleri??
3. Da jeg vil nyde den første berliner dukker Jack Black op i et afsnit af x-files
også er dagen kun lige begyndt :-/
Haha! Episoden med Jack Black er nu ret fed synes jeg. :-)
Jeg er på skolen, men er afsindigt træt. I sidste uge var vi kun afsted en enkelt dag, så der blev det til en del scene aftner ved computeren (Minecraft er overraskende vanedannende). Så i går var det lidt tungt at forsøge at falde i søvn.... og derfor bliver i dag en lang dag.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Afsindig ubehageligt at være kommet på jobbet i dag ovenpå min udmelding i fredags. Bliver svært at komme igennem de næste 8 timer uden konfrontationer.
Afsindig ubehageligt at være kommet på jobbet i dag ovenpå min udmelding i fredags. Bliver svært at komme igennem de næste 8 timer uden konfrontationer.
Troede det var tid til Berlinere igår, men tog fejl da jeg fik besøg af et par vepse. Den ene fik jeg slået ihjel den anden holder stadig øje med mig et eller andet sted.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Er lige kommet på arbejde efter en weekendtur i det Københavnske. Byen er på ingen måde lige så hyggelig som Århus, men den har trods alt et noget større kulinarisk og kulturelt udbud, hvilket også tiltaler mig.
Men nu er jeg træt. Vi har gået omkring 20-25km de sidste par dage, afrundet med at stå op til Bon Iver koncerten i lige omkring 4 timer. Og her til morgen stod vi op kl. 3:30 for at kunne nå toget, så vi kunne komme på arbejde til tiden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Kewl! Har lige landet noget arbejde til firmaet med at lave tre små videoer af nye tilkørsler til DSB's togsimulator. Det er åbenbart billigere for dem end at hive alle lokoførerne ud og prøvekøre strækningerne.
Det er da meget fedt i betragtning af, at cheferne begge er bortrejst. Jeg vil jo gerne være et "asset" for selskabet, så de bliver ved med at bruge mig.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har i dag siddet til bords med nonner. Det var sgu lidt uvirkeligt. Nu hører vi om deres liv som søstre... og jeg overvejer hvad alt dette har med socialpædagogik har at gøre. Men horisontudvidende er det da i en eller anden grad - forstået på den måde at det er sjovt at se hvor anderledes man kan vælge at leve sit liv.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg har lige bagt en chokoladekage med den store. I dag fulgte jeg en opskrift, som jeg ellers aldrig gør, men jeg fucker også tit bagværk op, så nu måtte det komme. Her dufter godt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#40971 Ericmase 13 år siden
Haha! Episoden med Jack Black er nu ret fed synes jeg. :-)
#40972 Highland Park 13 år siden
Dypper du alle tre ting i bearnaisesovsen?
#40973 Collateral 13 år siden
#40974 Richard Burton 13 år siden
#40975 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Er der noget jeg har misset her?
#40976 MOVIE1000 13 år siden
Nej, kun æbleskiverne.
Troede det var tid til Berlinere igår, men tog fejl da jeg fik besøg af et par vepse. Den ene fik jeg slået ihjel den anden holder stadig øje med mig et eller andet sted.
#40977 dyg 13 år siden
Men nu er jeg træt. Vi har gået omkring 20-25km de sidste par dage, afrundet med at stå op til Bon Iver koncerten i lige omkring 4 timer. Og her til morgen stod vi op kl. 3:30 for at kunne nå toget, så vi kunne komme på arbejde til tiden.
#40978 Thomsen 13 år siden
Det er da meget fedt i betragtning af, at cheferne begge er bortrejst. Jeg vil jo gerne være et "asset" for selskabet, så de bliver ved med at bruge mig.
#40979 Collateral 13 år siden
#40980 davenport 13 år siden
Her dufter godt!