Jeg har lige bagt en chokoladekage med den store. I dag fulgte jeg en opskrift, som jeg ellers aldrig gør, men jeg fucker også tit bagværk op, så nu måtte det komme. Her dufter godt!
Et råd ... til bagværk, altid følg opskriften.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Ja i know :) Det er fordi, når jeg laver mad, finder jeg udelukkende inspiration i opskrifter, jeg følger dem aldrig. Og én af mine kernekompetencer er madlavning, men jeg har efterhånden lært, at det at bage, ikke bare en en tur i skoven. Man skal altså slave efter en opskrift, og jeg hader det ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Troede det var tid til Berlinere igår, men tog fejl da jeg fik besøg af et par vepse. Den ene fik jeg slået ihjel den anden holder stadig øje med mig et eller andet sted.
Den har nok holdt madorgie i dine berlinere.
Kunne du ikke bare lukke dem ud? Jeg ville ikke gå i seng, så længe der var en hveps indendørs.
tiany (40983) skrev:
Jeg har lige skrubbet min datters hoved med en tandbørste, det virkede til at hun kunne lide det.
Bare vent til hun får styr på finmotorikken og finder toiletbørsten...
Jeg har lige bagt en chokoladekage med den store. I dag fulgte jeg en opskrift, som jeg ellers aldrig gør, men jeg fucker også tit bagværk op, så nu måtte det komme. Her dufter godt!
Er jeg ikke nødvendigvis enig i. Alt brød kan man sagtens med fordel lave uden opskrift. Alle slags kager, er dog en anden sag.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg har engang været rigtig god til det, men nu har jeg endda problemer med at huske navnene på de stater jeg selv har været i :( 42 forkerte før jeg ramte alle 50 stater :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#40981 Steffan Rasmussen 13 år siden
#40982 davenport 13 år siden
Det er fordi, når jeg laver mad, finder jeg udelukkende inspiration i opskrifter, jeg følger dem aldrig. Og én af mine kernekompetencer er madlavning, men jeg har efterhånden lært, at det at bage, ikke bare en en tur i skoven. Man skal altså slave efter en opskrift, og jeg hader det ;)
#40983 tiany 13 år siden
#40984 davenport 13 år siden
#40985 Highland Park 13 år siden
Den har nok holdt madorgie i dine berlinere.
Kunne du ikke bare lukke dem ud?
Jeg ville ikke gå i seng, så længe der var en hveps indendørs.
Bare vent til hun får styr på finmotorikken og finder toiletbørsten...
#40986 DarkLight 13 år siden
Er jeg ikke nødvendigvis enig i. Alt brød kan man sagtens med fordel lave uden opskrift. Alle slags kager, er dog en anden sag.
#40987 davenport 13 år siden
#40988 Kiksmann 13 år siden
http://blastr.com/2012/11/release-date-epic-traile...
Også er det ikke engang på forsiden PPPPFFFFFTTTTT!!!!!
#40989 davenport 13 år siden
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/11/02/144915....
Synes faktisk det er ret svært!
#40990 dyg 13 år siden