Sjov quiz. Jeg er hamrende elendig til det! Jeg er SÅ elendig til det, at jeg faktisk havde placeret Washington ved den forkerte kyst! :-)
Det er faktisk lidt sjovt, for det var først her tidligere i år, at jeg fandt ud af, at Washington lå på vestkysten! Jeg har altid troet, at den lå på østkysten :D
EDIT:
Hvilket i øvrigt nok har noget at gøre med, at Washington D.C. ligger i den østlige del af landet :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Nu har jeg også lige taget testen og jeg havde, som jeg vidste på forhånd, klart sværest ved de centrale stater, de såkaldte fly-over stater.
Det er ikke så svært for mig hvad angår sydstaterne samt staterne ved kysten, men de der midterstater kan jeg aldrig helt placere.
Jeg tager også fejl af Michigan og Minnesota gang på gang. Jeg ved at nordligt og centralt men får dem altid placeret omvendt. Oklahoma og Colorado får jeg også altid byttet om på.
Jeg var ret god til flere af de centrale stater faktisk - i hvert fald de vestlige. De centrale østlige stater havde jeg dog ret mange problemer med. :P
Og så er det svært at ramme de små atlantic NE. Men ja, hvem ved hvad der lige sker i Montana eller Ohio?? Der er iøvrigt amerikanere i studiet lige nu på 24syv. Den ene hedder Georgina Lucas :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg brugte selv lidt udelukkelsesmetoden. Startede med dem, jeg var sikre på (næsten alle kyst-staterne samt de sydlige, nordlige, Alaska og Hawaii) og arbejde mig så frem efter hukommelsen omkring forskellige road-movies og tv-serier :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#40991 Thomsen 13 år siden
#40992 HonoDelLoce 13 år siden
Det er faktisk lidt sjovt, for det var først her tidligere i år, at jeg fandt ud af, at Washington lå på vestkysten! Jeg har altid troet, at den lå på østkysten :D
EDIT:
Hvilket i øvrigt nok har noget at gøre med, at Washington D.C. ligger i den østlige del af landet :D
#40993 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden
#40994 HonoDelLoce 13 år siden
Det er altså også forvirrende !
Det svarer jo lidt til hvis der... Tja, lå en by på Amager der hed Vendsyssel A :D
(ikke helt, men nu gør vi jo ikke så meget i stater her i landet ;) )
#40995 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden
Det er ikke så svært for mig hvad angår sydstaterne samt staterne ved kysten, men de der midterstater kan jeg aldrig helt placere.
Jeg tager også fejl af Michigan og Minnesota gang på gang. Jeg ved at nordligt og centralt men får dem altid placeret omvendt. Oklahoma og Colorado får jeg også altid byttet om på.
#40996 MMB 13 år siden
#40997 wimmie 13 år siden
De sværeste var de nordlige stater omkring Illinois og Michigan...
#40998 davenport 13 år siden
Men ja, hvem ved hvad der lige sker i Montana eller Ohio??
Der er iøvrigt amerikanere i studiet lige nu på 24syv. Den ene hedder Georgina Lucas :D
#40999 Skeloboy 13 år siden
#41000 HonoDelLoce 13 år siden