Fordømt! Opdagede lige, at Mathias Clasen har snakket horror med en række danske horrorforfattere på Bogmessen i dag. :-/
Heldigvis kan jeg se, at han kommer igen i morgen. Først til en diskussion med Rikke Schubart. Det skal nok blive spændende, hvis hun holder fast i sin gamle freudianske-lacanianske tilgang til genren, som Clasen har heglet ned i sin ph.d.afhandling. Og senere til en samtale med Knud Romer.
Dennis Jürgensen dukker sørme også op fra sin mørke kælder og signerer bøger i morgen.
Jeg må hellere komme derud. Så får jeg da endeligt brug for mit pressekort. Presseregistrering = gratis adgang! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Laver roastbeef med fad af rodfrugter og fad med kartofler i skiver. Dertil brune champignoner med kantareller som fløde og rødvinssauce. Mexicansk ved siden af til de små. De små har lavet chokoladekage til dessert.
#41071 Highland Park 13 år siden
"Paula Broadwell discusses her time spent with General David Petraeus in war-torn Afghanistan while researching her book "All In.""
Bemærk f.eks. hendes reaktion i starten af interviewet da Stewart siger "imbedded with".
Det er fandeme en pinlig misere.
#41072 Highland Park 13 år siden
Don Hertzfeldt slår et smut forbi Aarhus d. 20. november:
"An evening with Don Hertzfeldt"
#41073 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41074 Highland Park 13 år siden
#41075 Thomsen 13 år siden
Heldigvis kan jeg se, at han kommer igen i morgen. Først til en diskussion med Rikke Schubart. Det skal nok blive spændende, hvis hun holder fast i sin gamle freudianske-lacanianske tilgang til genren, som Clasen har heglet ned i sin ph.d.afhandling. Og senere til en samtale med Knud Romer.
Dennis Jürgensen dukker sørme også op fra sin mørke kælder og signerer bøger i morgen.
Jeg må hellere komme derud. Så får jeg da endeligt brug for mit pressekort. Presseregistrering = gratis adgang! :-)
#41076 Richard Burton 13 år siden
#41077 tiany 13 år siden
#41078 Ericmase 13 år siden
#41079 davenport 13 år siden
#41080 wimmie 13 år siden