Gravatar

#41071 Highland Park 13 år siden

Set med gårsdagens nyhed i mente rummer dette "The Daily Show"-interview et uhørt antal af utilsigtede, afslørende tvetydigheder:
"Paula Broadwell discusses her time spent with General David Petraeus in war-torn Afghanistan while researching her book "All In.""

Bemærk f.eks. hendes reaktion i starten af interviewet da Stewart siger "imbedded with".

Det er fandeme en pinlig misere.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#41072 Highland Park 13 år siden

https://twitter.com/donhertzfeldt/statuses/267027415363121152 skrev:
clearly the real reason behind the petraeus CIA resignation is that he is stepping down to direct star wars 7. CONNECT THE DOTS, PEOPLE.

Don Hertzfeldt slår et smut forbi Aarhus d. 20. november:
"An evening with Don Hertzfeldt"
Gravatar

#41073 elwood 13 år siden

Hans film gør, synes ikke der står noget om han in person gør, men fedt arrangement, ku da være man sku forbi :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#41074 Highland Park 13 år siden

Ja, der var jeg for hurtig. Han plejer selv at deltage i de arrangementer, men eftersom arrangørerne intet skriver derom, kommer han muligvis ikke.
Gravatar

#41075 Thomsen 13 år siden

Fordømt! Opdagede lige, at Mathias Clasen har snakket horror med en række danske horrorforfattere på Bogmessen i dag. :-/

Heldigvis kan jeg se, at han kommer igen i morgen. Først til en diskussion med Rikke Schubart. Det skal nok blive spændende, hvis hun holder fast i sin gamle freudianske-lacanianske tilgang til genren, som Clasen har heglet ned i sin ph.d.afhandling. Og senere til en samtale med Knud Romer.

Dennis Jürgensen dukker sørme også op fra sin mørke kælder og signerer bøger i morgen.

Jeg må hellere komme derud. Så får jeg da endeligt brug for mit pressekort. Presseregistrering = gratis adgang! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#41076 Richard Burton 13 år siden

Laver roastbeef med fad af rodfrugter og fad med kartofler i skiver. Dertil brune champignoner med kantareller som fløde og rødvinssauce. Mexicansk ved siden af til de små. De små har lavet chokoladekage til dessert.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#41077 tiany 13 år siden

Er lige blevet færdig med at spise de ænder vi har grillet.
Valar morghulis
Gravatar

#41078 Ericmase 13 år siden

Hamilton 2 = ARE YOU KIDDING?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#41079 davenport 13 år siden

Har tömmermänd!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41080 wimmie 13 år siden

I Vegas?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: