Gravatar

#41131 rockysds 13 år siden

# Zombi - Den kører i Øst for Paradis
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#41132 dyg 13 år siden

Håber på, at PestDK er stabile i dag, så jeg kan få min Samsung Galaxy Note 10.1 i dag. Dejligt med nyt legetøj.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#41133 Michael Andersen 13 år siden

Jeg har været til filmtræf og fik set lidt materiale af "Hobbitten" i 48 billeder i sekundet. Formattet kræver tilvænning, så det vil være useriøst at konkludere ret meget på det endnu, men ud fra førstehåndsindtrykket er jeg ikke forelsket.

Det vil sikkert være godt til en slags film, hvor man sigter efter et realistisk look, men til det jeg vil kalde for film-film (som "Hobbitten") er jeg ikke sikker på det er vejen frem, fordi det giver billederne et mere naturligt udseende end det kunstige filmlook som mange af os elsker.

Det skal lige siges det blev set på et 3D-system med billige 10 kroners briller, og det er altså noget lort - der er alt for meget lys på midten af lærredet og alt for lidt ude i sidderne. 2D- og 3D-film skal bare ikke ses i biografer der bruger sølvlærreder - end of story.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#41134 Zombi 13 år siden

rockysds (41131) skrev:
# Zombi - Den kører i Øst for Paradis

Tusind danke! Jeg tjekkede selvfølgelig kun på Kino.dk. :)
Gravatar

#41135 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg venter på vasketøj og på burgerbolledej, der er ved at hæve i køkkenet. Det bliver ret interessant at se om jeg stadig kan finde ud af at bage ting.
Gravatar

#41136 davenport 13 år siden

Jeg er træt i de nedre ekstremiteter af det der arbejde..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41137 Highland Park 13 år siden

#41136: Bijobber du som kondomtester?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#41138 davenport 13 år siden

Næ, jeg donerer spyt til den nye politiefterforskning...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41139 gi-jones 13 år siden

Jeg har lige købt en mundharmonika i Lidl! Det bliver stort!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#41140 HelmerJ 13 år siden

Jeg har en en kazoo, filmz julefrokost the musical?
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: