Jeg har været til filmtræf og fik set lidt materiale af "Hobbitten" i 48 billeder i sekundet. Formattet kræver tilvænning, så det vil være useriøst at konkludere ret meget på det endnu, men ud fra førstehåndsindtrykket er jeg ikke forelsket.
Det vil sikkert være godt til en slags film, hvor man sigter efter et realistisk look, men til det jeg vil kalde for film-film (som "Hobbitten") er jeg ikke sikker på det er vejen frem, fordi det giver billederne et mere naturligt udseende end det kunstige filmlook som mange af os elsker.
Det skal lige siges det blev set på et 3D-system med billige 10 kroners briller, og det er altså noget lort - der er alt for meget lys på midten af lærredet og alt for lidt ude i sidderne. 2D- og 3D-film skal bare ikke ses i biografer der bruger sølvlærreder - end of story.
Jeg venter på vasketøj og på burgerbolledej, der er ved at hæve i køkkenet. Det bliver ret interessant at se om jeg stadig kan finde ud af at bage ting.
#41131 rockysds 13 år siden
#41132 dyg 13 år siden
#41133 Michael Andersen 13 år siden
Det vil sikkert være godt til en slags film, hvor man sigter efter et realistisk look, men til det jeg vil kalde for film-film (som "Hobbitten") er jeg ikke sikker på det er vejen frem, fordi det giver billederne et mere naturligt udseende end det kunstige filmlook som mange af os elsker.
Det skal lige siges det blev set på et 3D-system med billige 10 kroners briller, og det er altså noget lort - der er alt for meget lys på midten af lærredet og alt for lidt ude i sidderne. 2D- og 3D-film skal bare ikke ses i biografer der bruger sølvlærreder - end of story.
#41134 Zombi 13 år siden
Tusind danke! Jeg tjekkede selvfølgelig kun på Kino.dk. :)
#41135 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#41136 davenport 13 år siden
#41137 Highland Park 13 år siden
#41138 davenport 13 år siden
#41139 gi-jones 13 år siden
#41140 HelmerJ 13 år siden