Gravatar

#41151 tiany 13 år siden

Har været selv med tøsen hele dagen, det har godt nok været en lang dag. Man når et punkt, hvor man bare løber tør for måder at stimulere et 2 måneder gammelt barn på... Og der plejer min mand jo så at komme hjem, men i dag måtte jeg så grave dybt og finde på nye ting.
Valar morghulis
Gravatar

#41152 Muldgraver 13 år siden

Pécuchet (41149) skrev:
Glem ej litteraturen.

Mener du den reneste litteratur er håndskrevet?

Omend de måske kunne blive overfladiske, vil du måske kunne aflokkes et par betragtninger omkring litteratur-mediet? (host*Journal d'un curé de campagne*host... (jeg er en elefant))
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#41153 Michael Andersen 13 år siden

#41150 Tak :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#41154 wimmie 13 år siden

tiany (41151) skrev:
Har været selv med tøsen hele dagen, det har godt nok været en lang dag. Man når et punkt, hvor man bare løber tør for måder at stimulere et 2 måneder gammelt barn på... Og der plejer min mand jo så at komme hjem, men i dag måtte jeg så grave dybt og finde på nye ting.

Oh, så prøv en 11 måneder gammel baby med krudt i nummeren :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#41155 gi-jones 13 år siden

Michael Andersen (41148) skrev:
Nu må vi se. Der er lidt over 100 sale i landet som har lagt billet ind på det, men vi springer i hvert fald formatet over i første omgang. I næste uge tager min chef til London for at se om vi skal satse på det nye surroundsystem Dolby Atmos i stedet for flere billeder i sekundet.
Kræver 48fps egentlig en opdatering af DCP playeren, eller er de fremtidssikrede nok til at kunne være med allerede?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#41156 Kiksmann 13 år siden

wimmie (41154) skrev:
Oh, så prøv en 11 måneder gammel baby med krudt i nummeren :p

I kan kun glæde jer, fremtiden byder på større ønsker om stimuli :)

Også er opgaven endelig afleveret i afsætningsstrategi :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#41157 wimmie 13 år siden

Kiksmann (41156) skrev:
I kan kun glæde jer, fremtiden byder på større ønsker om stimuli :)

Ja, men i det mindste findes der vuggestuer, børnehaver, skoler, venner og fritidsaktiviteter til at tage lidt af det ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#41158 elwood 13 år siden

Og Alcohol... har jeg hørt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#41159 HonoDelLoce 13 år siden

Sidder og lægger sidste hånd på forberedelserne til et interview, jeg skal foretage her kl 14.

Det er faktisk ualmindeligt svært at finde på en helvedes masse smarte spørgmsål at stille en tidligere fodboldspiller, hvis karriere man ikke rigtigt kender så meget til andet end antal kampe.

Tidligere interviews jeg har lavet i denne omgang "Hvor er de nu"-features, jeg skal lave, har alle været med folk, som jeg enten kunne huske eller kunne finde en masse informationer om. Dagens gæst har åbenbart ikke gjort meget væsen af sig i sin tid (hvilket jo kan lede til spørgsmålet: er der så nogen grund til at medtage ham i sådan en feature-serie?)

Nuvel, vi må tage det lidt generelt og så se om han pludselig selv kommer ind på noget super-interessant !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#41160 Michael Andersen 13 år siden

gi-jones (41155) skrev:
Kræver 48fps egentlig en opdatering af DCP playeren, eller er de fremtidssikrede nok til at kunne være med allerede?

Det kræver en opdatering, men det er kun de nyeste fremvisere som kan. F.eks vil to af vores aldrig være i til at kunne vise det.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: