Pokker ta' Kolding-holdet! Jeg skulle ikke have satset på danskere...
At dømme ud fra Facebook-folkets kommentarer omgås reglerne ligeså lemfældigt som sidste år, så jeg gider sgu ikke følge med i farcen.
http://www.hifiklubben.dk/sfc/se-holdene/ skrev:
TEAM Bergen
Vi synes dere skal velge oss fordi vi er noen døgnfugler som elsker film, musikk og stereo med kvalitet. Vi har høyt konkurranseinstinkt og god motivasjon. I fjor tapte jo Bergen med bare et par minutter, men i år blir det annerledes! GULLET SKAL HEM!
De holdt i imponerende 14 timer og 31 minutter. Det må næsten være ny bundrekord.
Hvor Wangsgaard og Darklight brokkede sig over at CDON som standard har faktura som betalingsmåde - vil jeg blot brokke mig over hvor ekstremt langsomme de er.
Bestilte en film mandag formiddag og den er stadig kun "sendt til lageret for pakning" Det er sgu da heldig nok at det ikke haster med at få den.
Ja, de er boycuttet herfra. Det skal dog siges at jeg brokede mig, og fik regningen nedsat til det oprindelig beløb. De nægtede dog overhovedet at reagere på forespørgsler om at få hjemmesiden ændret.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
En dagplejemor i min svigermors distrikt er lige begyndt at passe en pige med mit navn :O
Synes det er lidt vildt, ved godt da er et par stykker mere der hedder det, men havde ikke troet at jeg skulle høre om nogle der kendte en med samme navn og så kun 10 km væk.
#41191 Highland Park 13 år siden
Jeg skulle ikke have satset på danskere...
At dømme ud fra Facebook-folkets kommentarer omgås reglerne ligeså lemfældigt som sidste år, så jeg gider sgu ikke følge med i farcen.
De holdt i imponerende 14 timer og 31 minutter. Det må næsten være ny bundrekord.
#41192 elwood 13 år siden
Team Køge virker dog ganske friske endnu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41193 wimmie 13 år siden
#41194 Highland Park 13 år siden
Skulle de ikke have sunget nice nice nice?
#41195 The Insider 13 år siden
#41196 misuma 13 år siden
Det sker lidt for tit efterhånden.
#41197 tiany 13 år siden
Bestilte en film mandag formiddag og den er stadig kun "sendt til lageret for pakning"
Det er sgu da heldig nok at det ikke haster med at få den.
#41198 DarkLight 13 år siden
#41199 tiany 13 år siden
Synes det er lidt vildt, ved godt da er et par stykker mere der hedder det, men havde ikke troet at jeg skulle høre om nogle der kendte en med samme navn og så kun 10 km væk.
#41200 davenport 13 år siden