Gravatar

#4111 Michael Andersen 15 år siden

Enig. Bagud med 7 og så vinde med en 1 til allersidst. Endnu en sindssyg holdboldkamp fra DK.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4112 filmz-jonasgr 15 år siden

Altså vandt DK eller hvordan. Tror sq jeg skal have fat i sputnik, hvis man godt må det i udlandet.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4113 nakalay 15 år siden

Haha, håndbold. Uden tvivl højdepunktet af vor civilisation; fedladne mænd og homofile kvinder, der lunter rundt og vælter ind og over hinanden til sveden perler ned af deres sammenbidte ansigter. Det må simpelthen være den perfekte blanding af spænding og hyperforfinet elegance.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#4114 Slettet Bruger [2353454305] 15 år siden

Fedladne mænd? Er Joachim Boldsen den eneste håndboldspiller, du nogensinde har set?
Gravatar

#4115 filmz-Kadann 15 år siden

#4114 -

Mogens Jeppesen? :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#4116 nakalay 15 år siden

#4114 Det er det, der i populær tale kaldes en hyperbel, jf. resten af helsætningen. Dens funktion er (i denne anvendelse) at antyde, at jeg ikke finder sporten atletisk krævende.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#4117 tiany 15 år siden

#4116 Jeg tror du skulle prøve at spille en håndbold kamp på professionel plan. Håndbold er mere krævende end mange andre sportsgrene.
Valar morghulis
Gravatar

#4118 elwood 15 år siden

Lidt ligesom Høvdinge bold, det er satme også hårdt

8-)

Sidder og ser svarene til Christians filmquiz White Dog doh!

hehe det var det der blev ment med åbenlys, har ikke set filmen but still 8-)

Argg og 19'eren var den jeg tænkte på jeg ku bare ikke komme i tanker om hvad den hed A Very Long Engagement argg! den sku jeg ha gættet hehe.

og 30'eren Vacancy med Luke Wilson damitt, oh well (hans bror Owen Wilson self. Bony)

Oh well men jeg manglede kun 3 denne her gang så jeg er godt til freds, vi prøver igen næste gang 8-)

Tak for Quizzen Christian (eller hvem som stod for den, den her gang) måske har jeg fået mig en LCD til næste gang så jeg kan se billederne tydligere herhjemme 8-)

Svarene kan ses Her
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4119 Steffan Rasmussen 15 år siden

Det var Christian selv der lavede quizzen denne gang. Han lystrer i øvrigt nicket filmfan herinde.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4120 elwood 15 år siden

hmm hvis man siger det fem gange efter hinanden dukker han mon så op filmfan, filmfan, filmfan, filmfan... filmfan.

8-)

Ahh ja, kan godt huske nu, han henvendte sig også til mig med min kommentar om billederne i forige quiz.

Men i hvertfald herlig quiz, selv om jeg tilstår min fætter hjalp mig med nogle hints.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: