Gravatar

#821 elwood 16 år siden

arg jeg ved jeg har set 7 og 12'eren før.

Btw nogen som kendte svaret på dne bilfilm jeg eftersøgte det er vidst en car chase film, hvor hovedpersonen køre i en hvid bil evt. Ford Mustang lidt ala. Steve McQueens.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#822 wiseguy 16 år siden

Har oprettet en profil på Trendsales!!! føler mig lidt som en tøs!!!
Grunden er, at jeg vil forsøge at sælge lidt ud af knægtens aflagte børnetøj. Med 3 unger ska vi ikke ha flere og da den sidst ankomne er en tøs, ka' jeg jo lige så godt sælge ud af alt det blå baby/børnetøj.
Det lader faktisk til at der er et marked for alt vores LEGO tøj!!
Ja! det vil jo vises sig!!! der er i hvert fald mange andre tosser, der forsøger at sælge deres tøj ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#823 mr gaijin 16 år siden

#821 Du tænker måske på denne:
http://www.imdb.com/title/tt0067927/

Udmærket 70er road-movie klassiker
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#824 elwood 16 år siden

#823 Det var lige præcis den!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#825 mr gaijin 16 år siden

#824 Ingen skriver forgæves efter en film på filmz. Så derfor ville vi blive nødt til at fratage dig dit keyboard, hvis det var den forkerte film :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#826 Guts 16 år siden

jeg har 23 stk i quizzen. den er meget underholdende, men også lidt irriterende.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#827 lagoni 16 år siden

Hvis nogen skulle være i tvivl, så er det jo ret nemt at se svarene på quizzen fra #803 (empires plakatquiz). Jeg tror snart jeg giver op og kigger efter hjælp.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#828 elwood 16 år siden

#827 det der jo intet sjov i 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#829 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg har komplet og totalt mistet al respekt for Josh Z fra HDD. Troede sgu han var den mest kompetente på det site, men hans argumentation er blevet uhyrlig i den nuværende Transformers tråd på HDD og han tyer nu til "laveste fællesnævner" angreb mod andre anmeldere (JWhip fra TVPredictions), for at miskreditere deres observationer. Mærkeligt nok, ignorerer man i samme moment anmelderen Pat Wahlquist fra HomeTheaterForum.

Nå, det lader til, at meget få er istand til at læse indenad og forstå det læste ord på det forum, så det skal være en udsøgt fornøjelse at gå tålmodigt i kamp med yankee'erne!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#830 davenport 16 år siden

Det er fanme underligt.. Jeg har downloaded firefox på arbejde, men den vil ikke huske min profil. Den glemmer at jeg er logget ind på filmz hver gang jeg skifter side.

Nu sidder jeg hjemme med et glas vin, og kæresten ser "Maretes Mave"... tsk tsk

Nå, jeg har flere klagepunkter i dag, som følger (ikke prioriteret rækkefølge):

1) Hvorfor kan bønder brænde deres marker af, og slippe med en bøde på 500,- danske kroner, som de bare griber fra deres fedtede pung i baglommen, der bugner af EU-tilskud?

2) Hvorfor er der så mange unge knægte, med afbleget hår der stritter, og spraglet tøj, hvor der står mærkelige sætninger på, der ingen mening giver?

3) Hvorfor siger jeg ikke nej, når kolleger giver mig deres arbejde, og jeg ikke kan overskue det i forvejen, og iøvrigt.. Hvorfor gør jeg ikke det samme ind imellem?

4) Hvorfor vinder jeg ikke snart et større beløb, så jeg kan benytte 3-lags toiletpapir, istedet for det grove sidst på måneden?

5) Hvorfor har jeg mindst ét myggestik hver morgen, når der tilsyneladende ikke er nogen myg i soveværelset?

6) Hvorfor ser snitterne sådan ud i dag, når de ikke gjorde, da jeg var ung?

Evt.:

Når man har lavet boller i selleri, hvorfor fanden lugter ens fingre så af den rodfrugt i flere dage, selvom man egentlig er nogenlunde soigneret, og vasker fingre efter endt toiletbesøg?
Og så synes jeg brokker mig hele tiden, til alle mennesker jeg snakker med. Det er da irriterende. Det regner bare hele tiden. Hvorfor bliver jeg sårn?
Hvis det var fredag, var jeg fuld nu!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: