Gravatar

#41201 Wangsgaard 13 år siden

Fuck en lorte dag!

Har kørt et 2 dags forsøg og 1 time før jeg er færdig taber jeg min plade med alle mine celler på gulvet, ved ikke hvor mange som er tilbage :/

http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#41202 tiany 13 år siden

davenport (41200) skrev:
Sjovt, iflg. DK statistik er der ingen der hedder Tiany??

Smart-ass :P
Jeg taler om mit rigtige navn.
Valar morghulis
Gravatar

#41203 Twister 13 år siden

Sidder lige og samler tankerne efter dagens filmkørsel på universitetet. Vi startede med at se Ordet, hvilket var en (omend krævende) fantastisk oplevelse. Sikken en film.

Derefter så vi The 400 Blows hvilket også var en film jeg ikke havde fået taget mig sammen til at se før. Den var også meget fascinerende og vellavet. jeg føler mig beriget :)

Nu skal jeg gerne se om jeg kan få arbejdet lidt på min eksamensopgave inden den står på Champions League i aften :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#41204 DarkLight 13 år siden

Wangsgaard (41201) skrev:
Fuck en lorte dag!

Har kørt et 2 dags forsøg og 1 time før jeg er færdig taber jeg min plade med alle mine celler på gulvet, ved ikke hvor mange som er tilbage :/

Er det ikke sådan The Walking Dead begynder?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#41205 davenport 13 år siden

LOL :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41206 Wangsgaard 13 år siden

Pas på de kommer efter dig simon!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#41207 HelmerJ 13 år siden

Tilbage på arbejde efter en lille tur i sommerhus fra Søndag til Onsdag. Det var nu meget rart, fik læst, spist og skyllet maden ned. Lidt gå, meget sofa.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#41208 DarkLight 13 år siden

Wangsgaard (41206) skrev:
Pas på de kommer efter dig simon!

Fed, nørdet og dårlig kondi? Jeg er goner efter de første 24 timer.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#41209 tiany 13 år siden

Har lige lavet en gevaldig opdatering af min Linkedin profil og bedt en masse mennesker om at skrive anbefalinger til mig derinde.

Min mor fik sit nye job ved at nogen fandt hende på Linkedin, så jeg håber at kunne være ligeså heldig :)
Valar morghulis
Gravatar

#41210 tiany 13 år siden

tiany (41209) skrev:
Har lige lavet en gevaldig opdatering af min Linkedin profil og bedt en masse mennesker om at skrive anbefalinger til mig derinde.

Min mor fik sit nye job ved at nogen fandt hende på Linkedin, så jeg håber at kunne være ligeså heldig :)

LOL - havde knap nok trykt sendt før der var en mail fra en af cheferne ved Energinet, at de selvfølgelig stadig forsøger at finde et job til mig... Yeah rigth, det er derfor jeg ikke har hørt fra jer i måneder.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: