Gravatar

#41271 DarkLight 13 år siden

Tillykke til Wangsgaard!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#41272 HonoDelLoce 13 år siden

lagoni (41270) skrev:
Hvis man nu var til jobsamtale tirsdag og de siger man vil høre fra dem 'snart' og man fredag middag stadig ikke har hørt noget, kan man så ikke godt tillade sig at ringe til dem..?

Jeg vil sige, at det kommer an på hvilken tone du vælger at lægge for dagen, når du ringer :)

"Hvad fanden sker der, hvor i hede hule helvede har jeg ikke hørt noget endnu" = not so great ;)

Men at ringe og give udtryk for, at man selvfølgelig ikke er utålmodig men derimod meget spændt og håbefuld, det kan jeg (som tidligere arbejdsgiver) ikke se noget problem i :)

Omvendt kan det også komme an på størrelsen af firmaet. Hvis det er et sted, hvor man forventer at de måske har 30 mennesker inde til samtale, så kan fire dage sagtens være mindre end hvad der er ment med udtrykket "snart" :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#41273 lagoni 13 år siden

HonoDelLoce (41272) skrev:
"Hvad fanden sker der, hvor i hede hule helvede har jeg ikke hørt noget endnu" = not so great ;)

Suk, så skal jeg ha' forberedt noget nyt at sige :) Nej, jeg tror jeg giver det en lille time endnu, så prøver jeg at ringe. Den her ventetid er forfærdelig, tør knap gå på toilettet af 'frygt' for de ringer imens.

Det er en kommune og de havde 5 inde, alle samme dag.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#41274 HonoDelLoce 13 år siden

lagoni (41273) skrev:
tør knap gå på toilettet af 'frygt' for de ringer imens.

Toilettet er ellers et rart sted at sidde, når man skal have vildt gode/dårlige nyheder; man sidder ned og det gør ikke noget, hvis man bliver så afslappet eller anspændt, at der slipper en lille trold ud af hulen!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#41275 MOVIE1000 13 år siden

Tillykke Wangsgaard :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#41276 tiany 13 år siden

Har ostekage i ovnen... min mand har plaget mig om at bage ostkage siden engang i august måned... men jeg synes altså ikke lige der har været tid, først som højgravid og siden med et spædbarn.

Men nu er han blevet syg/forkølet så det lykkedes ham at ynke sig til at kagen nu er ved at blive bagt.
Valar morghulis
Gravatar

#41277 Thomsen 13 år siden

Ostekage! Nomnomnom!

Tillykke til Wangsgaard! :-)

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#41278 DarkLight 13 år siden

Hvad putter man i de ostekager, der skal bages? Har kun prøvet de der skal køles.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#41279 tiany 13 år siden

DarkLight (41278) skrev:
Hvad putter man i de ostekager, der skal bages? Har kun prøvet de der skal køles.

250 g. digestive kiks
1 tsk. kanel
100 g. smør

500 g. cremeost (eks. Philadelphia)
3 æg
2 dl. sukker
2 tsk. vaniljesukker

3½ dl. cremefraiche
Bær eller frugt til pynt

Tænd ovnen på 175 grader.
Knus kiksene og bland herefter krummerne med det smeltede smør og kanel.
Tryk massen ud i en tærteform og op af siderne. Bag skallen i 5 min.

Pisk osten, og bland derefter de resterende ingredienser i og pisk igen.
Hæld massen op i skallen og bag i ca. 40-45 min.

Pisk creme fraichen og fordel den ovenpå den bagte kage og bag yderligere 5 min. (kan også undlades)
Servér med bær eller anden frugt!
Valar morghulis
Gravatar

#41280 Michael Andersen 13 år siden

Tillykke til Wangsgaard :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: