Jeg satser i hvert fald stærkt på at smække grinagtige løgnehistorier ind i ALLE mine fremtidige tv-reklamer, så jeg kan komme med i Detektor regelmæssigt!
"Andersens Julehemmelighed" er en voksenjulekalender fra 90'erne. Den er netop udkommet på dvd, og jeg lavede tv-spottet til udgivelsen, der - som sagt - har bevirket lidt af et ramaskrig :-) Du kan se spottet og lidt om debatten cirka 9.30 inde i den seneste Detektor-udsendelse: http://www.dr.dk/P1/Detektor/
#41336 Uha, det tør jeg ikke. Kan se afsnittet også handler om forbrydelsen 3. Jeg har endnu ikke set den og forsøger at undgå at få afsløret hvem morderen er.
Men jeg skal da hører/se programmet i aften :)
Ikke at det har noget at gøre med dit indslag, men Detaktor har indimellem nogle tvivlsomme indslag og man bør nok passe på med tage dem som et sandheds orakel.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#41331 Highland Park 13 år siden
Men har de virkelig ikke væsentligere ting at undersøge end reklamers sandhedsværdi?
#41332 The Insider 13 år siden
#41333 Highland Park 13 år siden
Så bliver du sikkert også hevet ind i studiet en ekstra gang for at give dit besyv med.
#41334 The Insider 13 år siden
#41335 Kisbye 13 år siden
#41336 The Insider 13 år siden
#41337 Highland Park 13 år siden
Apropos så fandt jeg lige disse:
"If Advertisements Were Truthful"
&
"If Online Ads Actually Told the Truth"
#41338 Wangsgaard 13 år siden
#41339 The Insider 13 år siden
#41340 Kisbye 13 år siden
Uha, det tør jeg ikke. Kan se afsnittet også handler om forbrydelsen 3. Jeg har endnu ikke set den og forsøger at undgå at få afsløret hvem morderen er.
Men jeg skal da hører/se programmet i aften :)
Ikke at det har noget at gøre med dit indslag, men Detaktor har indimellem nogle tvivlsomme indslag og man bør nok passe på med tage dem som et sandheds orakel.